Προς «Λισαβόνα Νο 2», δηλαδή παραπέρα προσαρμογή της εκπαίδευσης στις ανάγκες του ευρωπαϊκού κεφαλαίου
Με μπροστάρη το εργατικό κίνημα στη διεκδίκηση και του δικαιώματος στην Παιδεία |
Τα παραπάνω συνοδεύτηκαν από μία προσπάθεια εξωραϊσμού της διαμόρφωσης μιας Παιδείας, η μορφή και το περιεχόμενο της οποίας όλο και περισσότερο υπάγεται στις ανάγκες της αγοράς και που όπως διαφάνηκε από την άτυπη σύνοδο, σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσει να κινείται. Σε δηλώσεις τους τόσο ο υπουργός Παιδείας Π. Ευθυμίου όσο και η Κοινοτική επίτροπος αρμόδια για θέματα Παιδείας Βίβιαν Ρέντινγκ έκαναν λόγο για μια Παιδεία που θα δημιουργεί ολοκληρωμένους ανθρώπους, για μια ΕΕ που θα είναι «ένωση αξιών», υποδηλώνοντας στην πραγματικότητα μία ανησυχία για το πώς η Παιδεία θα υπηρετήσει ακόμα καλύτερα όχι μόνο τον αυριανό εργαζόμενο, που θα προσπαθεί να επιβιώσει ως «επιλέξιμος» στη χωρίς δικαιώματα αγορά εργασίας που οι ίδιες πολιτικές διαμορφώνουν, αλλά θα διαμορφώνει και ανάλογες συνειδήσεις.
Η ΛΑΪΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΟΘΗΚΕ Με το διήμερο κινητοποιήσεων σε πολλές πόλεις της χώρας και στην Αθήνα (εδώ στιγμιότυπο από την πορεία προς την αμερικάνικη πρεσβεία το Σάββατο 1/3) |