Οι εκδόσεις ντίζελ και των δύο μοντέλων θα προσφέρονται με το 16βάλβιδο κινητήρα Multijet 1.3, έναν κινητήρα τεχνολογίας Common Rail δεύτερης γενιάς (αυξημένη απόδοση, χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων).
Είναι ο πρώτος κινητήρας που σχεδιάστηκε από τη Fiat-GM Powertrain, που είναι προϊόν της συνεργασίας μεταξύ Fiat Auto και General Motors, στην οποία θα παίξει σημαντικό ρόλο, με μία παραγωγή τουλάχιστον 500.000 μονάδων το χρόνο.
O νέος κινητήρας χρησιμοποιεί μια τεχνική που χωρίζει τον ψεκασμό του καυσίμου σε διαδοχικά στάδια για κάθε κύκλο λειτουργίας, επιτυγχάνοντας καλύτερο έλεγχο των πιέσεων και των θερμοκρασιών μέσα στο θάλαμο καύσης και πιο αποτελεσματική χρήση του αέρα που εισάγεται στους κυλίνδρους. Το αποτέλεσμα είναι μείωση του θορύβου και των εκπομπών ρύπων, καλύτερη απόκριση και πιο ομαλή λειτουργία, καθώς και μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 10% σε σχέση με τον κινητήρα 1.9 JTD, που ήταν ήδη από τους κορυφαίους της κατηγορίας του.
Από τα 1.251 κ.εκ. αποδίδεται ισχύς 70 ίππων στις 4.000 στροφές και ροπή 180 Nm μόλις στις 1.750 στροφές, καλύπτοντας τα νέα αυστηρά όρια EURO 4, που δε θα τεθούν σε ισχύ παρά από το 2006. Ο νέος κινητήρας είναι σχεδιασμένος για μια διάρκεια ζωής τουλάχιστον 250.000 χιλιομέτρων, αντί για τα συνηθισμένα 150.000, έχοντας ελάχιστες ανάγκες συντήρησης.