Κυριακή 2 Φλεβάρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ
Θρίαμβος της Citroen

Ούτε οι πιο αισιόδοξοι φίλοι, ούτε καν οι άνθρωποι της Citroen, δεν περίμεναν ότι με το «καλημέρα» θα πετύχαιναν, και μάλιστα στο Ράλι του Μόντε Κάρλο, να κατακτήσουν και τις τρεις πρώτες θέσεις

Οι Σεμπαστιέν Λοέμπ, Κόλιν Μακ Ρέι και Κάρλος Σάινθ, πάντως, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να καλύψουν και τα τρία σκαλοπάτια του βάθρου στον πρώτο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, και δείχνοντας τα δόντια των Xsara T4. Η νίκη δε του γαλλικού πληρώματος, με γαλλικό αυτοκίνητο σε μισο-γαλλικό έδαφος, όπως θεωρείται το Πριγκιπάτο, έχει σκορπίσει απερίγραπτο ενθουσιασμό στους φημισμένους για τον πατριωτισμό τους Γάλλους. Η νίκη του Λοέμπ, αν και καθαρή, χρειάστηκε και τη βοήθεια του Γκρόνχολμ, που έβγαλε το κόκκινο «206» από το δρόμο, ενώ είχε προηγηθεί και η εγκατάλειψη του Πανιζί. Την πορεία προς τη νίκη διευκόλυναν και οι Σόλμπεργκ και Μάκινεν, που επίσης είχαν τεθεί εκτός αγώνα από την πέμπτη ειδική. Οι ομόσταβλοί τους Μακ Ρέι και Σάινθ δεν πίεσαν και το θριαμβευτικό για τη Citroen αποτέλεσμα ήρθε ως φυσιολογική εξέλιξη. Μόνη ανησυχία ήταν αυτή για την τρίτη θέση, την οποία απείλησε ο Μάρτιν με το Focus, που ήταν 28,7 δέκατα πίσω από τον Σάινθ αλλά τον πέρασε όταν αυτός αντιμετώπισε προβλήματα με τα φρένα. Ο Ισπανός πάντως οδήγησε εκπληκτικά καλύπτοντας τη διαφορά και επανακτώντας την τρίτη θέση. Πίσω από τον Μάρτιν τερμάτισαν οι Μπερνς («206»), Ρομπέρ («206»), Ντιβάλ (Focus), Σβαρτς (Hyundai), Οριόλ (Skoda) και η δεκάδα έκλεισε με τον Κρέστα («206»). Αν και είναι νωρίς για συμπεράσματα, μετά μόλις τον πρώτο αγώνα, φαίνεται πως μια νέα κατάσταση έχει δημιουργηθεί τόσο σε επίπεδο ομάδων όσο και σε επίπεδο οδηγών. Ο νικητής δεν έδειξε να απειλείται, ίσως μόνον ο Σόλμπεργκ οδήγησε το ίδιο γρήγορα για όσο χρόνο ήταν στον αγώνα, αλλά και μια νέα γενιά οδηγών άρχισε να δείχνει ότι έχει άγριες διαθέσεις. Για το θρίαμβο βέβαια χρειάστηκε να περιμένουν οι Γάλλοι 37 χρόνια, αφού η τελευταία επιτυχία ήταν το 1966, με νικητή τότε τον θρυλικό Τοϊβόνεν. Επόμενη αναμέτρηση το χιονισμένο Ράλι Σουηδίας, όπου εκεί τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά.




Στα ...Citroen «βάφτηκε» το πόντιουμ
Στα ...Citroen «βάφτηκε» το πόντιουμ

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ