Το αμάξωμα του Stilo στέισον ονομάστηκε Multi Wagon, προφανώς για λόγους marketing, αλλά άσχετα με αυτό είναι πραγματικά στιλάτο και πιθανότατα να προτιμηθεί από κάποιους που θα προσανατολίζονταν στην αμφιλεγόμενης αισθητικής 5πορτης μπερλίνα. Το Stilo Multi Wagon συνδυάζει έτσι το στιλ με τη χρηστικότητα, προσφέροντας και χώρους. Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει συνήθως το Multi Wagon δεν είναι ένα στέισον με «επαγγελματικό» προσανατολισμό, αλλά κυρίως ένα πολυχρηστικού χαρακτήρα αυτοκίνητο με μεγαλύτερες δυνατότητες για εκδρομές και μεταφορές αντικειμένων. Ταυτόχρονα έγινε προσπάθεια το ύψος της θέσης οδήγησης να είναι ανάμεσα σε αυτήν ενός πολυμορφικού και ενός απλού επιβατικού, να μην είναι δηλαδή ούτε πολύ ψηλά αλλά ούτε και χαμηλά. Ετσι το Stilo, μαζί με το 307 δημιουργεί μια κατηγορία ημίψηλων σεντάν με τους άφθονους χώρους, και μεγάλο χώρο αποσκευών. Το μήκος φθάνει τα 4,51μ (μακρύτερο αρκετά σε σχέση με την μπερλίνα των 4,25μ), ενώ είναι και λίγο ψηλότερο (1,57μ έναντι 1,52μ), ενώ πλάτος και μεταξόνιο παραμένουν ίδια στα 1,75μ και 2,60μ. Οπως είναι προφανές το Stilo Multi Wagon βρίσκεται στα όρια της κατηγορίας C από πλευράς μεγέθους προσφέροντας όμως ταυτόχρονα και τους πλουσιότερους χώρους. O χώρος αποσκευών φτάνει τα 510 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και αυξάνεται μέχρι τα 1.480, όταν αυτά αναδιπλωθούν. Στα πλεονεκτήματα του μοντέλου συμπεριλαμβάνονται τα συρόμενα πίσω καθίσματα, που δίνουν μεγάλη ευελιξία στη διαμόρφωση του διαθέσιμου χώρου, δικαιώνοντας έτσι και το όνομα Multi Wagon.
Το αμάξωμα είναι στιβαρό αλλά και βαρύ (1298-1385 κιλά). Ο μικρότερος κινητήρας των 1600 κ.εκ. αποδίδει 103 ίππους και δύσκολα θα τα βγάλει πέρα με αυτό το βάρος στα χέρια ζωηρών οδηγών. Προτιμότερη επιλογή αυτή του κινητήρα των 1,8 λίτρων και των 133 ίππων, που σύμφωνα με τη Fiat δίνει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ω και η επιτάχυνση 0-100χλμ/ω στα 10,8''.
Στα ίδια επίπεδα ο εξοπλισμός, περιλαμβάνει μέχρι οκτώ αερόσακους, ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης (EBD) και κυρίως το brake assist, για ακρίβεια στο φρενάρισμα πανικού. Διαθέσιμο είναι και το σύστημα αντισπιναρίσματος των τροχών (ESR), για καλύτερη πρόσφυση κάτω απ' όλες τις συνθήκες, προβολείς ξένου (προαιρετικά) που ανιχνεύουν μέσω ειδικού αισθητήρα την ένταση του φωτός και μόλις αυτή πέσει κάτω από ένα όριο ανάβουν αυτόματα, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα υγρασίας, υποβοηθούμενο (δύο στάδια) και ρυθμιζόμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, immobiliser κλπ. Στην ακριβότερη έκδοση η πίσω πόρτα ανοίγει είτε ολόκληρη, είτε μόνο η γυάλινη επιφάνειά της, έτσι ώστε να είναι δυνατή η φόρτωση ελαφρών αντικειμένων πιο εύκολα.