Πέμπτη 2 Δεκέμβρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Θάνατος από υπερβάλλοντα ζήλο...

Στις 17 Νοέμβρη, αμαξοστοιχία του ΟΣΕ, λίγο έξω από τη Χαλκίδα, παρέσυρε και σκότωσε επί τόπου τρεις σιδηροδρομικούς που εκτελούσαν εργασίες συντήρησης στη γραμμή. Ο τραγικός θάνατος των τριών εργαζομένων βύθισε στο πένθος τις οικογένειές τους και τους συναδέλφους τους. Η διοίκηση του ΟΣΕ, σε ανακοίνωσή της, την ίδια μέρα, έκανε λόγο για πόρισμα που θα συντασσόταν μέσα σε πέντε μέρες. Ηδη, έχουν περάσει δύο βδομάδες και η Διοίκηση του ΟΣΕ δεν έχει προβεί σε καμιά ανακοίνωση για ένα τόσο σοβαρό γεγονός.

Το χειρότερο, όμως, είναι ότι σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες που διαθέτουμε - δημοσιεύτηκαν στο χτεσινό φύλλο - το πόρισμα ρίχνει τις ευθύνες για το δυστύχημα στον νεκρό αρχιτεχνίτη Ν. Ζορμπά. Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, η ευθύνη μεταφέρεται στον νεκρό αρχιτεχνίτη, επειδή δεν απέσυρε έγκαιρα το συνεργείο από τη γραμμή και έδειξε υπερβάλλοντα εργασιακό ζήλο. Θάνατος, λοιπόν, από υπερβάλλοντα ζήλο... Πολύ εύκολες ερμηνείες για το θάνατο τριών ανθρώπων. Και ίσως βολικές για κάποιους στη Διοίκηση του ΟΣΕ. Ομως, η Διοίκηση, αντί να σιωπά, πρέπει να τοποθετηθεί ξεκάθαρα στο κεφαλαιώδες ζήτημα των μέτρων ασφαλείας που ισχύουν στον ΟΣΕ και από πολλούς κρίνονται, τουλάχιστον, αναχρονιστικά. Ο θάνατος των τριών εργαζομένων αποτελεί μια τραγική επιβεβαίωση. Και σε τέτοιες περιπτώσεις, η σιωπή δεν είναι χρυσός..!

Το θέμα απασχόλησε χτες και τη συνεδρίαση του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, το οποίο εξέφρασε την αντίθεσή του σε τέτοιου είδους συμπεράσματα, ενώ αναμένεται να ζητήσει και επίσημα το πόρισμα που βρίσκεται στα χέρια της διοίκησης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ