Ενα εξαιρετικό δράμα ιδιαίτερου βάθους περιεχομένου και συναισθημάτων σε σκηνοθεσία του Τοντ Χέινς
Τέσσερα χρόνια μετά το «Velvet goldmine», ο Τοντ Χέινς επιστρέφει και καταθέτει μια διεισδυτική μελέτη για την άλλη όψη μιας οικογένειας - προτύπου.
Ο Χέινς διατηρεί τη φόρμα του μελοδράματος για να μιλήσει τελικά για θέματα που το κλασικό χολιγουντιανό μελόδραμα ποτέ δε θα τολμούσε να αγγίξει.
Σκηνοθετεί με λεπτομέρεια χωρίς περιττή ταχύτητα και θίγει με οξυδέρκεια θέματα όπως οι διαφυλετικές σχέσεις και η ομοφυλοφιλία που η κοινωνία της εποχής και όχι μόνο δεν ανέχεται να σπιλώνουν την καλογυαλισμένη επιφάνειά της.
Η Τζούλιαν Μουρ, στη δεύτερη συνεργασία με τον Τοντ Χέινς, προσθέτει άλλον έναν ιδιαίτερο ρόλο στην πινακοθήκη χαρακτήρων που έχει πλάσει τα τελευταία χρόνια και δίκαια κέρδισε το βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ Βενετίας.
Ο Ντένις Κουέιντ, διαφορετικός απ' ό,τι τον έχουμε συνηθίσει, σ' ένα δύσκολο ρόλο, εκπλήσσει κι αυτός με το αφαιρετικό παίξιμό του.
«Ο παράδεισος είναι μακριά», αισθητική αρτιότητα σε ένα εξαιρετικό δράμα ιδιαίτερου βάθους περιεχομένου και συναισθημάτων, συνθέτουν μια ενδιαφέρουσα πρόταση για δυο ώρες σε μια σκοτεινή αίθουσα.