Η παραγωγή ενός αποτελεσματικού, ελαφρού βάρους, ενσωματωμένου στο όχημα συστήματος αποθήκευσης, με αρκετή χωρητικότητα για μεγάλα ταξίδια, αποτελεί μία από τις κυριότερες προκλήσεις για την ομάδα εξέλιξης, η οποία προσανατολίζεται προς την εμπορευματοποίηση ενός συστήματος προώθησης, βασισμένου στο υδρογόνο. Μέχρι σήμερα, τα ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου πιστοποιούνταν για μέγιστη χωρητικότητα πίεσης 350 bar. Στα 700 bar, που πιστοποιήθηκαν για ασφαλή λειτουργία, σήμερα αποθηκεύεται σημαντικά μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου στον ίδιο χώρο που καταλαμβάνουν τα ρεζερβουάρ των 350 bar, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα της μεγαλύτερης αυτονομίας στα οχήματα κυψελών καυσίμου.
Σχεδόν όλος ο ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών έχει επίσης δημιουργήσει ρεζερβουάρ αποθήκευσης πίεσης 700 bar (10,000 psi), αλλά αυτό το νέο δοχείο που τοποθετείται στο Ηydrogen 3 είναι το πρώτο που πιστοποιείται από τον TUV σύμφωνα με τους γερμανικούς Κώδικες Πίεσης Δοχείων. Το βασικό ρόλο για την εκπλήρωση των απαιτήσεων έπαιξε η σχεδίαση του ρεζερβουάρ TriShieldTM της Quantum, που αποτελείται από ένα μονοκόμματο ανθεκτικό κέλυφος χωρίς ραφές, συνθετικό από ανθρακονημάτα κάλυμμα προστασίας και ένα ακόμα κέλυφος ανθεκτικό στις συγκρούσεις. Οι Opel - GM εκτιμούν ότι η κυψέλη καυσίμου θα αποτελέσει σημαντική τεχνολογία στο δρόμο για τη βιώσιμη μετακίνηση με οχήματα χωρίς εκπομπές ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα, πιστεύοντας ότι τα «καθαρά» οχήματα θα είναι οικονομικά προσιτά μέχρι το 2010.