Στο γυαλί της τηλεόρασης βγαίνει η oδύσσεια των λαϊκών οικογενειών που ψάχνουν ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι τους. Σύμφωνα με το σχετικό τρέιλερ, όποιος πάρει μέρος στο εν λόγω τηλεοπτικό σόου θα έχει την ευκαιρία να βρει το «σπίτι που ψάχνει», με τη συμβολή τριών μεσιτών που ανταγωνίζονται μεταξύ τους κ.ο.κ. Ξέχωρα από τη συμμετοχή, φαίνεται ότι τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει η λαϊκή πλειοψηφία είναι ...πηγή έμπνευσης για τηλεοπτικές παραγωγές, που διεκδικούν νούμερα τηλεθέασης και κέρδη για τους ιδιοκτήτες, μετατρέποντας σε σόου και σε παιχνίδι την αγωνία χιλιάδων ανθρώπων στην καθημερινή αναμέτρηση με την άγρια αγορά της στέγης - εμπόρευμα. Ενδεικτική είναι και παλαιότερη εκπομπή, όπου «οικονομικός σύμβουλος» επισκεπτόταν οικογένειες βουτηγμένες στα χρέη και τις «βοηθούσε» να βάλουν τα «οικονομικά τους σε τάξη», κάνοντας διακανονισμούς σε τράπεζες, μεταφέροντας όλα τα χρέη σε μια τράπεζα, κόβοντας από άλλες ανάγκες κ.τ.λ. Υπάρχουν, πάντως, κι άλλες πρωτότυπες προτάσεις. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, ένας σύμβουλος αγορών να μπαινοβγαίνει στα σούπερ μάρκετ με οικογένειες που στενάζουν από την ακρίβεια και να ψάχνει τις καλύτερες προσφορές. `Η κάποιος τηλε-σύμβουλος να αναλάβει την αναζήτηση εργασίας με ωράριο 13 ωρών και πάνω, για να γλιτώσει και η Κεραμέως από την γκρίνια όσων της ζητούν να δουλέψουν παραπάνω...