«Υπηρεσιακή ανωμαλία» θεωρείται από τη «Hellenic Train» η τήρηση των μέτρων ασφάλειας, και με αυτήν την κατηγορία διώκει εργαζόμενο που απαίτησε να τηρηθεί ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας και να μην κάνει μόνος του τη ζεύξη - απόζευξη βαγονιών, αλλά να υπάρχει και δεύτερο άτομο, για λόγους προστασίας της σωματικής του ακεραιότητας. Για το αίτημα αυτό, ο εργαζόμενος στοχοποιήθηκε από την εργοδοσία και κλήθηκε σε απολογία, παρά το γεγονός ότι σε προηγούμενη διαδικασία σύζευξης - απόζευξης που έκανε μόνος του, κινδύνεψε να τραυματιστεί σοβαρά. Συγκεκριμένα, ενώ εργαζόταν σε απογευματινή βάρδια, του δόθηκε εντολή να δέσει δύο μηχανές και μόλις λοιπόν ολοκλήρωσε τη ζεύξη, προτού προλάβει να απομακρυνθεί, ο μηχανοδηγός έθεσε σε κίνηση το όχημα. Ο εργαζόμενος κατάφερε την τελευταία στιγμή να αποφύγει τη σύνθλιψη των ποδιών του και να ειδοποιήσει τον μηχανοδηγό να σταματήσει τις μηχανές. Το αυτάκι όμως της «Hellenic Train» δεν ιδρώνει και επιμένει να γίνονται τέτοιες εργασίες από έναν εργαζόμενο, κατά παράβαση του Γενικού Κανονισμού, για να μην προσλάβει περισσότερο προσωπικό. Αν κάτι επιβεβαιώνεται λοιπόν είναι ότι στα Τέμπη δεν φτάσαμε από τύχη, ούτε ήταν «η κακιά η ώρα». Το κέρδος, που καθορίζει τα πάντα στη λειτουργία του σιδηρόδρομου και το φυλάνε σαν κόρη οφθαλμού όλες οι κυβερνήσεις με τους νόμους τους, κρύβεται πίσω από κάθε μικρό και μεγάλο κίνδυνο, από κάθε απειλή σε βάρος εργαζομένων και επιβατών.