Στις νέες καταστάσεις από τις βάρδιες των εργαζομένων, που παρουσιάζουμε, φαίνεται ότι ακόμα και χτες Πέμπτη, 10 Ιούλη, οι εργαζόμενοι δούλευαν 10, 11 και 12 ώρες, που όπως αποδεικνύεται είναι ο κανόνας στην κοινοπραξία, ξεζουμίζοντας έτσι το προσωπικό στις πιο νευραλγικές θέσεις.
Υπενθυμίζεται ότι η οδηγός του λεωφορείου που την προηγούμενη βδομάδα έπεσε πάνω σε άλλο λεωφορείο στην περιοχή της Βούλας δούλευε σε 16ωρη βάρδια και το ατύχημα έγινε όταν αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία, επιβεβαιώνοντας ότι τα εξοντωτικά ωράρια διαμορφώνουν το έδαφος ακόμα και για σοβαρά «ατυχήματα».