Η... μεγαλειώδης επιτυχία της κυβέρνησης να παραχωρήσει την περασμένη Παρασκευή τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στο ιδιωτικό κεφάλαιο και συγκεκριμένα στη γερμανική HDW/FS, είναι δεδομένο ότι αποτελεί ένα τεράστιο σκάνδαλο, οι επιπτώσεις του οποίου, δεν περιορίζονται στα στενά πλαίσια του Ναυπηγείου και των εργαζομένων του, αλλά αφορούν όλο τον ελληνικό λαό. Εχουν καταγραφεί πολλές φορές οι επιπτώσεις στην οικονομία, στην άμυνα, στην απασχόληση. Δύσκολα, όμως, θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος ότι το σκάνδαλο του Σκαραμαγκά, επηρεάζει άμεσα ακόμα και τον ΟΣΕ. Συγκεκριμένα, οι Γερμανοί αγοραστές αξίωσαν και η κυβέρνηση συμφώνησε οι νέοι ιδιοκτήτες να μην πληρώσουν ρήτρες, περίπου 70 δισ. δρχ., των Ναυπηγείων για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης των παραγγελιών του ΟΣΕ. Οι ρήτρες αυτές θα καλυφθούν από το ελληνικό δημόσιο! Επειδή όμως κάτι τέτοιο δε θα μπορούσαν να το κάνουν εμφανώς, το κάνουν με πλάγιο τρόπο. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι ρήτρες θα καταβληθούν από το ελληνικό δημόσιο, αλλά με αντίστοιχη περικοπή των επιχορηγήσεων του προϋπολογισμού προς τον ΟΣΕ, με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται για τον Οργανισμό.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το αγγλικό ειδησεογραφικό πρακτορείο AFX, η HDW, ανέλαβε και νέα παραγγελία του Πολεμικού Ναυτικού. Οπως αναφέρεται, η ανάληψη του έργου, που έγινε σε συνεργασία με τη «MAN Ferrostaal» και περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό τριών υποβρυχίων κλάσης 209 και την κατασκευή ενός, τύπου 214, ανέρχεται στα 700 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 240 δισ. δρχ. Εξάλλου, τα γερμανικά ναυπηγεία έχουν ήδη αναλάβει την κατασκευή τριών μονάδων τύπου 214, εφοδιασμένα με σύστημα πρόωσης ανεξαρτήτου αέρος (fuel cell propulsion system). Η συγκεκριμένη παραγγελία, έρχεται σε συνέχεια των τελικών υπογραφών για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και, όπως αναφέρεται στα σχετικό τηλεγράφημα, ανεβάζει το συνολικό ποσό παραγγελιών από το ελληνικό δημόσιο προς τη HDW στα 5,9 δισ. ευρώ, δηλαδή περισσότερα από 2 τρισεκατομμύρια δραχμές!
Με ανακοίνωσή της η Εργοστασιακή Επιτροπή Ναυπηγείων Σκαραμαγκά αναφέρει: «Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πιστή στην εφαρμογή της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του κεφαλαίου, παρέδωσε άλλη μια επιχείρηση τεραστίου μεγέθους στο πολυεθνικό κεφάλαιο.
Το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά το τελευταίο υπό μερικό δημόσιο έλεγχο, χαρίστηκε στο γερμανικό κεφάλαιο. Τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στην ιδιωτικοποίηση ανταμείφθηκαν για τις υπηρεσίες τους.
Ετσι ο εκλεκτός της κυβέρνησης, ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος κ. Εμμανουήλ, ξαναδιορίστηκε από την καινιούρια εργοδοσία στο ΔΣ της εταιρίας, όπως και το πρώτο πολιτικό και συνδικαλιστικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στο Ναυπηγείο, ο Γ. Κοντάκης.
Οι προσπάθειες που κάνουν η κυβέρνηση και εργοδοσία να πείσουν ότι πρόκειται για μια πετυχημένη αγοραπωλησία είναι υποκριτική.
Οχι μόνο για το άθλιο τίμημα, αλλά γιατί το Ναυπηγείο είναι ανεκτίμητης αξίας για τους εργαζόμενους και την Εθνική Αμυνα.
Ο ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι πλήρωσαν με πολύ ιδρώτα και αίμα το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά. Τους φορτώνουν για άλλη μια φορά τα χρέη που δημιούργησε η πολιτική τους, ενώ τα οφέλη και τα κέρδη για το ξένο κεφάλαιο είναι πολλαπλάσια.
Η παράταξή μας, δηλώνει άλλη μια φορά και με την καινιούρια κατάσταση θα συνεχίσει αταλάντευτα να υπερασπίζει τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Για εμάς λύση είναι ο Δημόσιος Ενιαίος Φορέας για όλη τη Ναυπηγική Βιομηχανία, μέσα στα πλαίσια μιας άλλη φιλολαϊκής πολιτικής προς όφελος των εργαζομένων και ολόκληρου του λαού».