Σάββατο 1 Οχτώβρη 2022 - Κυριακή 2 Οχτώβρη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ - ΕΝΩΣΕΙΣ - ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΒΕ
Βγαίνουν στους δρόμους για να επιβιώσουν από την ακρίβεια και τις ανατιμήσεις

Διαδηλώνουν την Τετάρτη στο υπουργείο Οικονομικών. Κάλεσμα σε πολύμορφη δράση με κορύφωση την πανελλαδική απεργία στις 9 Νοέμβρη

«Οι επαγγελματίες απαντάμε στον εμπαιγμό της κυβέρνησης. Κλιμακώνουμε τη δράση μας. Συμμετέχουμε στην πανελλαδική απεργία στις 9 Νοέμβρη»: Με το κάλεσμα αυτό μια σειρά από συνδικαλιστικές οργανώσεις των αυτοαπασχολούμενων ΕΒΕ βγαίνουν στον αγώνα οργανώνοντας την πάλη τους, που περιλαμβάνει τριήμερο δράσης στις 3, 4 και 5 Οκτώβρη, με συγκέντρωση την Τετάρτη 5/10 στις 7.30 μ.μ. στο υπουργείο Οικονομικών.

Πιο συγκεκριμένα, στις κινητοποιήσεις καλούν οι Ομοσπονδίες: Βιοτεχνικών Σωματείων Αττικής, Βιοτεχνών Κατεργασίας Ξύλου, Συνταξιούχων ΟΑΕΕ, Βιοτεχνών Υποδηματοποιών.

Κλαδικά Σωματεία - Ενώσεις: Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Εκτελωνιστών Πειραιώς - Αθηνών, Κομμωτών «Η Αδελφότητα», Επιπλοποιών, Βιοτεχνών Μετάλλου Αττικής, Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων (ΣΙΣΕΜΑ), Υδραυλικών, Ιδιοκτητών Φορτηγών, Ιδιοκτητών Καθαριστηρίων, Καλλιτεχνών Φωτογράφων, Εργολάβων Ηλεκτρικών Εργων Αττικής (ΣΕΗΕΑ), Βιβλιοχαρτοπωλών - Εκδοτών Αθηνών, Συνταξιούχων ΟΑΕΕ.

Ο Σύλλογος Αυτοαπασχολούμενων και Μικρών Εμπόρων Δήμου Αθήνας. Ενώσεις ΕΒΕ: Καλλιθέας, Περιστερίου, Αγ Δημητρίου, Ηλιούπολης, Βύρωνα, Ελευσίνας, Φυλής, Καισαριανής, Μενιδίου, Μεταμόρφωσης, Ν. Ηράκλειου.

Και οι Επιτροπές Αγώνα Εστίασης, Ιδιοκτητών Κυλικείων.

Ολοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί!

Για την κατάσταση που έχει φτάσει στο απροχώρητο για τους αυτοαπασχολούμενους μας μιλάει ο Θανάσης Καλαμπαλίκης, πρόεδρος της ΟΒΣΑ, αναδεικνύοντας την ανάγκη για μαζική κινητοποίηση. Και όπως λέει, «ο καθημερινός μόχθος και η προσπάθεια για να βελτιώσουμε το εισόδημά μας δεν αρκούν για να μας απαλλάξουν από τα αδιέξοδα που συναντάμε καθημερινά. Η ακρίβεια, τα χρέη, η φοροληστεία, η πολιτική που ακολουθείται, έχουν γίνει πλέον βάρος ασήκωτο. Οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικροί επαγγελματίες την τελευταία δεκαετία είμαστε στο στόχαστρο των κυβερνητικών πολιτικών και αυτό συνεχίζετε. Δεν θα μείνουμε απαθείς περιμένοντας στωικά τον βαρύ χειμώνα που μας ετοιμάζουν.

Η κοροϊδία για τη δήθεν ενίσχυση των αυτοαπασχολούμενων από την κυβέρνηση αποτελεί πραγματική πρόκληση και δεν θα περάσει. Οι παράγοντες και οι αιτίες που ευθύνονται για την ενεργειακή φτώχεια, τις ανατιμήσεις και την ακρίβεια "ζουν και βασιλεύουν". Για αυτό στοχεύουμε τον πραγματικό ένοχο. Την πολιτική που ευνοεί τα μονοπώλια και τσακίζει τον λαό, ανεξάρτητα από το ποιος την εφαρμόζει.

Πήραμε την πρωτοβουλία για την παρέμβαση στο υπουργείο οικονομικών στις 5 Οκτωβρίου, γιατί αυτή είναι η μονή λύση. Αγώνας μαζικός για την επιβίωση, για τα δικαιώματα και τις ανάγκες του κάθε επαγγελματία. Μπορεί η απόγνωση και η οργή που διακατέχουν τους αυτοαπασχολούμενους να γίνουν συλλογική δύναμη. Για αυτό καλούμε κάθε ομοσπονδία, κάθε σωματείο, κάθε τίμιο συνδικαλιστή να πάρει τη θέση του στον αγώνα. Καλούμε κάθε επαγγελματία, έμπορο, βιοτέχνη να σηκώσει το κεφάλι, να δει ότι η λύση δεν βρίσκεται στους τέσσερις τοίχους του μαγαζιού του, να συναντηθεί με τα σωματεία του. Απευθύνουμε πλατύ κάλεσμα συντονισμού και οργάνωσης της πάλης για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας. Μπορούμε να προετοιμάσουμε την αποφασιστική, μαζική και μαχητική μας απάντηση. Ο αγώνας μας είναι αγώνας διαρκείας που δεν σταματά σε μια ημερομηνία. Είναι αγώνας για την ιδία τη ζωή μας, την αξιοπρέπειά μας. Ενώνουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους, τη μικρομεσαία αγροτιά που πλήττονται από τις ίδιες πολιτικές. Ολοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί».

Δεν προσαρμοζόμαστε, αγωνιζόμαστε!

Για τους λόγους της συμμετοχής του κλάδου στην κινητοποίηση, στις 5 Οκτώβρη, μας μιλά ο Παναγιώτης Μαυρίκης, αντιπρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Οπως σημειώνει ο συνδικαλιστής, «μετά τα τεράστια προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία, που οδήγησε τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες στα όρια της επιβίωσης, τώρα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις τεράστιες αυξήσεις στα καύσιμα, που χωρίς αυτά δεν μπορούμε να δουλέψουμε, να βγάλουμε μεροκάματο. Ο κλάδος βρίσκεται μπροστά σε νέες προκλήσεις και υπάρχει ανησυχία ότι από την 1η Οκτώβρη που θα σταματήσει η επιδότηση στο πετρέλαιο κίνησης, η τιμή του μπορεί και να ξεπεράσει την τιμή της αμόλυβδης! Πώς θα επιβιώσει ο αυτοαπασχολούμενος ταξιτζής, όταν δίπλα στην ακρίβεια που "σπάει κόκαλα", στη διατροφή, στη ΔΕΗ, που αντιμετωπίζουν όλες οι οικογένειες, θέλει και 40 - 50 ευρώ τη μέρα για να κινήσει το ταξί;».

Γι' αυτό, τονίζει ο Π. Μαυρίκης, οι ταξιτζήδες απαιτούν την κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης που αντιστοιχεί στο 40% της συνολικής τιμής του καυσίμου. Να έχουμε επαγγελματικό καύσιμο με σταθερή τιμή στα 1,2 ευρώ για το πετρέλαιο κίνησης και στο 1 ευρώ για το αέριο. Μείωση του ΦΠΑ που χρεώνεται ο επιβάτης από το 13% στο 10% σε μόνιμη βάση και όχι προσωρινά. Κατάργηση του φόρου επιτηδεύματος και αφορολόγητο όριο στα 12.000 ευρώ με αύξηση κατά 5.000 ευρώ για κάθε παιδί. Τέλος, καλεί τον κλάδο να πάρει μαζικά μέρος στην κινητοποίηση και να κλιμακώσει την πάλη του, κόντρα στα κελεύσματα της εξουσίας να αποδεχτεί αυτήν τη βαρβαρότητα, και δηλώνει χαρακτηριστικά: «Δεν προσαρμοζόμαστε, αγωνιζόμαστε!».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ