Ξανά στα ίδια λημέρια των διυλιστηρίων θα βρεθεί μετά από σχεδόν 15 χρόνια ο Θ. Καραχάλιος. Ο άνθρωπος, που το 1986 ως διευθύνων σύμβουλος, είχε απασχολήσει το πανελλήνιο με το σκάνδαλο των ΕΛΔΑ, τοποθετείται και πάλι στην ίδια θέση μετά την αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου Ελ. Τζέλλα.
Για όσους δε θυμούνται να πούμε ότι ο Θ. Καραχάλιος συνδέθηκε τότε με τις μεγάλες και σκανδαλώδεις υπερβάσεις στο έργο της αναβάθμισης των Ελληνικών Διυλιστηρίων Ασπροπύργου (ΕΛΔΑ), αποπέμφθηκε από τη διοίκηση των ΕΛΔΑ και συνέχισε την καριέρα του ως πωλητής πετρελαίου, κυρίως στην περιοχή της ΠΓΔΜ. Την εποχή του σκανδάλου, πέραν του ελληνικού δημοσίου, είχαν... ζημιωθεί και τα συμφέροντα μια σειράς ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών, που ποτέ δε χώνεψαν ότι ετέθησαν «εκτός» από το μεγάλο φαγοπότι σε βάρος του ελληνικού λαού.
Σήμερα ο Θ. Καραχάλιος ως διευθύνων σύμβουλος καλείται να υλοποιήσει τη σκανδαλώδη απόφαση της κυβέρνησης, να παραδώσει συνολικά τον όμιλο ΕΛ.ΠΕ στα χέρια του ιδιωτικού κεφαλαίου και όπως δείχνουν τα πράγματα, στον Λάτση και τους κατά περίσταση συνεταίρους του, Ρώσους της LUKOIL.