Από τη συγκέντρωση που έγινε την Τρίτη στο υπουργείο Παιδείας |
Σήμερα Πέμπτη, στις 7.30 μ.μ., ΕΛΜΕ, Σύλλογοι και άλλοι φορείς προχωρούν σε κινητοποίηση με συγκέντρωση στα Προπύλαια και πορεία προς τη Βουλή, ενώ χτες πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΙΕΠ. Είχαν προηγηθεί οι συγκεντρώσεις την Τρίτη στην Αθήνα στο υπουργείο Παιδείας και σε μια σειρά ακόμα πόλεις.
Κάλεσμα κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων απευθύνει η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών» προς όλους τους εκπαιδευτικούς, όλους τους κλάδους, ενάντια στην επίθεση που έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση της ΝΔ απέναντι στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, απέναντι στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
«Οι ΕΛΜΕ και οι Σύλλογοι ΠΕ να μπουν μπροστά, να οργανώσουν τον αγώνα ώστε να μην περάσουν οι αντιεπιστημονικές αλλαγές. Δυναμώνουμε τα πρωτοβάθμια σωματεία, τις συλλογικές διαδικασίες, δυναμώνουμε την κοινή δράση με τους μαθητές μας και τους γονείς, κόντρα στο συμβιβασμό των ηγεσιών σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ!», τονίζει η ΑΣΕ καλώντας στις σημερινές κινητοποιήσεις και τη Δευτέρα σε πανελλαδική συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας, με 24ωρη διευκολυντική απεργία.
«Το σχολειό που φτιάχνουν μας κοιτάει στην τσέπη! Θέλουμε σχολείο δημιουργικό - όχι κέντρο εξεταστικό!», δηλώνει η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας σχετικά με τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα. Οι μαθητές αναφέρονται στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα σχολεία σημειώνοντας ανάμεσα σε άλλα: «Και τώρα η κυβέρνηση της ΝΔ:
Ολες οι κυβερνήσεις διαχρονικά θεωρούν τους μαθητές κόστος. Γι' αυτό κόβουν μαθήματα, για να προσλάβουν λιγότερους καθηγητές. Εχουν αποφασίσει να μη στηρίζουν οικονομικά την Παιδεία, αλλά να δίνουν τα χρήματα των φορολογούμενων γονιών μας αλλού.
Τώρα που τα προβλήματα θα είναι πιο έντονα στις οικογένειές μας, επιλέγουν να μας προσθέσουν νέα εμπόδια στην προσπάθειά μας να μορφωθούμε. Πολιτική απόφαση όλων των κυβερνήσεων είναι το σχολείο να γίνει σκληρό, ακριβό εξεταστικό κέντρο για λίγους και εκλεκτούς, να πετσοκόβεται το δικαίωμα όλων στην ολόπλευρη μόρφωση. Να θεωρείται πολυτέλεια η επαφή με τον πολιτισμό και τον αθλητισμό».