Προκλητικά, η υπουργός επικαλέστηκε την υποχρέωση της πολιτείας να μεριμνήσει για τους μαθητές οι οποίοι δεν μπορούν να είναι στην αίθουσα, όταν τόσο καιρό η τηλεκπαίδευση προχωρά με ρυθμούς χελώνας και καμιά μέριμνα της κυβέρνησης δεν υπήρξε για την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών σε αυτή. Αν η κυβέρνηση εξασφάλιζε έστω και τώρα την ισότιμη σύγχρονη ή ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, θα μπορούσε πραγματικά να εξασφαλίσει να μη χάσουν το μάθημα οι μαθητές ευάλωτων ομάδων, αντί να επιλέγει να μετατρέψει το σχολικό μάθημα σε τηλε-ριάλιτι.
Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί την Τρίτη τηλεδιάσκεψη του προέδρου της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών και ακολούθησε ανακοίνωση της Αρχής που νομιμοποιεί τη ρύθμιση ως μέτρο «κατ' εξαίρεση σε περίπτωση επιδημικής νόσου». Η Αρχή αρκέστηκε μόνο να αναγνωρίσει ότι «η ταυτόχρονη διδασκαλία συνεπάγεται περισσότερους κινδύνους στα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και των μαθητών εν συγκρίσει με τη διδασκαλία στην τάξη».
Το υπουργείο Παιδείας παραπέμπει σε Υπουργική Απόφαση που θα ακολουθήσει για τις λεπτομέρειες της εφαρμογής της διάταξης, καθώς και μέτρα για τη διασφάλιση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων. Σχετικά με αυτό η Αρχή Προστασίας λέει ότι «η εφαρμογή της διάταξης εξαρτάται από τη διενέργεια εκτίμησης αντικτύπου των σχεδιαζόμενων πράξεων» και ότι εάν μετά από αυτή εκτιμηθεί ότι η επεξεργασία θα προκαλούσε υψηλό κίνδυνο για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες, τότε ο υπεύθυνος επεξεργασίας (βλέπε υπουργείο Παιδείας) οφείλει να ζητήσει τη γνώμη της Αρχής. Με άλλα λόγια, παρά τις όποιες επιφυλάξεις, η Αρχή δίνει στο υπουργείο «το μαχαίρι και το πεπόνι» για να προχωρήσει.