Τρίτη 18 Φλεβάρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
Κάλεσμα για κινητοποιήσεις στις 21 Φλεβάρη

Συνεδρίασε το περασμένο Σάββατο με τη συμμετοχή μαθητών από πολλά σχολεία της Αθήνας

Από τη μαζική μαθητική κινητοποίηση στις 10 Φλεβάρη
Από τη μαζική μαθητική κινητοποίηση στις 10 Φλεβάρη
«

Οσο η υπουργός Παιδείας δίνει κάθε μέρα και από δυο τρεις συνεντεύξεις σε κανάλια και εφημερίδες και λέει πως θα προχωρήσει ανενόχλητη η κυβέρνηση της ΝΔ τα σχέδιά της και δεν λέει κουβέντα για τις δίκαιες αντιδράσεις μας, τόσο θα τους αλλάξουμε τα φώτα! Συνεχίζουμε! Θέλουμε σχολείο δημιουργικό και όχι κέντρο εξεταστικό». Αυτό είναι το μήνυμα της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Αθήνας στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για ένα Λύκειο ακόμα πιο σκληρό εξεταστικό κέντρο.

Η Συντονιστική Επιτροπή συνεδρίασε το περασμένο Σάββατο με τη συμμετοχή μαθητών από πολλά σχολεία της Αθήνας, μετά τις κινητοποιήσεις των τελευταίων εβδομάδων, τον συντονισμό και τη μεγάλη πορεία στις 10 Φλεβάρη. Για τη συνέχεια, καλεί τους μαθητές από όλα τα σχολεία, τα 15μελή και τα 5μελή να συνεδριάσουν, να συζητήσουν και δυναμικά να προχωρήσουν την Παρασκευή 21 Φλεβάρη σε όλες τις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά σε μαθητικές κινητοποιήσεις, σε κλεισίματα δρόμων, σε παραστάσεις διαμαρτυρίας σε δημαρχεία και Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Με τη δύναμη που μας δίνει ό,τι έχουμε καταφέρει με τους αγώνες μας τόσα χρόνια (απόσυρση προηγούμενης "Τράπεζας Θεμάτων", μη κατάργηση των επαναληπτικών εξετάσεων, κατάκτηση του 10% εισαγωγής από τα ΕΠΑΛ, καθυστέρηση του νομοσχεδίου Γαβρόγλου επί έναν χρόνο) αλλά και την πολύ μεγάλη συμμετοχή μαθητών στις τελευταίες μας κινητοποιήσεις, είμαστε σίγουροι ότι η συνέχεια... θα είναι ακόμα πιο δυναμική!», σημειώνει η Συντονιστική Επιτροπή σε ανάρτησή της στον ιστότοπο mathites.gr.

Εξάλλου, με συνεχείς δηλώσεις και συνεντεύξεις της η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, επανέρχεται το τελευταίο διάστημα στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το Λύκειο και την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση, δηλώνοντας στην ουσία ότι θα προχωρήσει και θα υλοποιήσει το έργο που ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά δεν πρόλαβε να εφαρμόσει. Ετσι, όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ, στην προοπτική του λεγόμενου «Εθνικού Απολυτηρίου», εξαγγέλλει ένα Λύκειο περισσότερο υποταγμένο στην υπόθεση της πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Με συνέντευξή της στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», η υπουργός δηλώνει ότι οι μαθητές που θα φοιτήσουν από την ερχόμενη χρονιά στην Α' Λυκείου, θα έχουν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο την «Τράπεζα Θεμάτων» που επανέρχεται, υποτίθεται με κάποιες βελτιώσεις (ας θυμηθούμε ότι και ο Κ. Γαβρόγλου εκτιμούσε ότι το πρόβλημα δεν είναι η «τράπεζα», αλλά το πώς εφαρμόστηκε), αλλά θα έχουν να αντιμετωπίσουν και τον συνυπολογισμό των βαθμών του Λυκείου για την πρόσβαση σε ΑΕΙ. Η υπουργός επιμένει στον «συνυπολογισμό, με αυξανόμενη διαβάθμιση ανά τάξη, των επιδόσεων των τριών τάξεων του Λυκείου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση προκειμένου να ενισχυθεί ο αυτόνομος παιδαγωγικός ρόλος του Λυκείου και να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση», όπως είπε. Χρησιμοποιώντας, δηλαδή, τα ίδια επιχειρήματα περί αναβάθμισης του «παιδαγωγικού ρόλου του Λυκείου», το υποτάσσει ακόμα περισσότερο στην πρόσβαση, έτσι όμως αντικειμενικά απομακρύνεται από τον παιδαγωγικό του ρόλο, αντί να τον ξανακερδίζει. Από το «καταργούμε ουσιαστικά τη Γ' Λυκείου» του ΣΥΡΙΖΑ, πάμε στο «υποτάσσουμε και τις τρεις τάξεις» στη διαδικασία της πρόσβασης.

Η υπουργός μίλησε και πάλι για εισαγωγή αντικειμένων όπως η Πληροφορική και τα Αγγλικά στα νηπιαγωγεία, ενώ εξήγγειλε και την επίσκεψη αντιπροσωπείας 30 αμερικανικών πανεπιστημίων στη χώρα μας στα τέλη Μάρτη, που «θα συναντηθούν με εκπροσώπους των δικών μας πανεπιστημίων με στόχο να δρομολογηθούν μακροπρόθεσμες συνέργειες», όπως είπε.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ