Αυτό κι αν είναι σκάνδαλο! Ο λόγος, για τα 13, τουλάχιστον, δισεκατομμύρια δραχμές ακριβότερα,που συμβιβάστηκε να πληρώσει η κυβέρνηση του "νέου ΠΑΣΟΚ" στον ιδιώτη Ν. Ταβουλάρη - το νέο αφεντικό των Ναυπηγείων Ελευσίνας - για να ολοκληρώσει την κατασκευή των τριών αρματαγωγών πολεμικών πλοίων και να τα παραδώσει στο Πολεμικό Ναυτικό. Ενα σκάνδαλο, που αποκαλύπτει, ταυτόχρονα, τη γενικότερη κυβερνητική πολιτική υπονόμευσης της εγχώριας ναυπηγικής βιομηχανίας και τις πολύμορφες συνέπειες, που αυτό συνεπάγεται για τη χώρα και το λαό, ακόμη και για τον ευαίσθητο τομέα της εθνικής άμυνας. Ιδού και τα τεκμήρια, όπως αποκαλύπτονται και από επιστολή του τότε υπουργού Εθνικής Αμυνας Γερ. Αρσένη, στη...
Στον αέρα βρίσκονται τα "μεγαλεπήβολα" σχέδια της κυβέρνησης για τη δημιουργία του πρώτου ιδιωτικού λιμανιού της χώρας. Οπως όλα δείχνουν, δεν υπάρχει ούτε ένας αξιόπιστος ιδιώτης που να είναι πρόθυμος να βάλει το χέρι στην τσέπη του, να διαθέσει δηλαδή το ελάχιστο ποσό που απαιτείται και να αναλάβει το ρίσκο για την αξιοποίηση και επέκταση μιας υποδομής (έχει στοιχίσει στο δημόσιο 16 δισ. δρχ. περίπου και ουσιαστικά τους χαρίζεται, τη στιγμή που το κράτος έχει αναλάβει το ρίσκο για όλα τα άλλα λιμάνια της χώρας). Πρόκειται για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Περιοχή (ΝΑΒΙΠΕ) στο Πλατυγιάλι Αστακού, επενδυτικό σχέδιο της ΕΤΒΑ, από το 1986, η οποία μαζί με το δημόσιο ανέλαβε και τη χρηματοδότησή...