Κυριακή 11 Σεπτέμβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί η κυβέρνηση παραδίδει βορά στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους τους αυτοκινητιστές των ταξί, αλλά και το επιβατικό κοινό. Το νομοσχέδιο, που εγκρίθηκε «οριστικά» στις αρχές της βδομάδας από το υπουργικό συμβούλιο, περιέχει όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις που θα επιτρέψει σε διάφορες, ντόπιες και ξένες, εταιρείες να εισβάλουν στο χώρο, αξιοποιώντας μάλιστα κρατικά κονδύλια για να αποκτήσουν νέους στόλους αυτοκινήτων και σταθμούς στάθμευσης. Με το νομοσχέδιο προβλέπεται ότι: 1) Δικαίωμα μεταφοράς επιβατών θα έχουν μόνο εταιρείες ΑΕ και ΕΠΕ, καταργώντας ουσιαστικά τους χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους που σήμερα απασχολούνται στον κλάδο. 2) Τις...
801 λέξεις, σελ.: 18

Γρηγοριάδης Κώστας

Η «αναπτυξιακή» πρόταση της πλουτοκρατίας για τα επόμενα 10 χρόνια, με την μελέτη που εκπόνησε η εταιρεία «McKinsey» για λογαριασμό του ΣΕΒ, της Ενωσης Ελληνικών Τραπεζών, αλλά και της ίδιας της κυβέρνησης, όπως φάνηκε στη συνέχεια, δεν πρωτοτυπεί κι ας κάνει λόγο για ένα «νέο μοντέλο ανάπτυξης». Δεν πρωτοτυπεί, επειδή όσα πρεσβεύει αποτελούν αξιώσεις, κρυφές ή φανερές, των μεγαλοεπιχειρηματιών, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά και επειδή οι επιπτώσεις του οδηγούν τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα σε φτώχεια, εξαθλίωση και εκμετάλλευση όμοια με πολύ παλιότερων εποχών. Το «εθνικό μετα-μνημόνιο», όπως το χαρακτήρισε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δ. Δασκαλόπουλος, ταυτίζει την «ανάπτυξη» με τα...
1474 λέξεις, σελ.: 18


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ