Παρασκευή 10 Απρίλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Στην «επιστράτευση» ενός από τα μεγαλύτερα οπτικοακουστικά - τηλεοπτικά μονοπώλια του κόσμου, του «MTV Networks International», προχώρησε η Ευρωπαϊκή Ενωση ενόψει των ευρωεκλογών, με στόχο τη χειραγώγηση των, νεανικών κυρίως, συνειδήσεων. Χτες, το εν λόγω μονοπώλιο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξήγγειλαν μια «πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία» με τίτλο «Ευρώπη, με ακούς;», που στοχεύει «να παροτρύνει τους νέους να εκφράσουν τις απόψεις τους με τη συμμετοχή τους στις ευρωεκλογές του ερχόμενου Ιουνίου», δεδομένου ότι στις τελευταίες ευρωεκλογές, το ποσοστό συμμετοχής των νέων ηλικίας 18-24 ετών ήταν περίπου 40%. Το πρόγραμμα αυτό, ουσιαστικά, αποσκοπεί στο να μην αμφισβητήσουν οι νέοι την ΕΕ, αφού...
292 λέξεις, σελ.: 33


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ