Το κατάπτυστο σύστημα για τον εκφοβισμό και το χαφιεδισμό των εργαζομένων, που αποκαλείται «μυστικός πελάτης» («mystery shopper») και έχει στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και κατά συνέπεια της κερδοφορίας της επιχείρησης, εντάσσει στις μεθόδους χειραγώγησης και ελέγχου των υπαλλήλων της η Εμπορική Τράπεζα. Η εργοδοσία έχει ήδη αποστείλει σε μια σειρά καταστήματα του δικτύου της σχετικό ενημερωτικό σημείωμα. Μεταξύ άλλων επιχειρεί να πείσει για τις «αγνές προθέσεις» της ως προς την εφαρμογή του μέτρου, το οποίο, σύμφωνα με όσα λέει, στοχεύει στο εξής: «Για να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες και τα πρότυπα που έχει ορίσει η τράπεζα, με βάση τις ανάγκες των πελατών μας, εφαρμόζονται...