ΣΕΛ. 6
Στην πραγματικότητα αυτή η φράση εκφράζει την ουσία όλου του προπαγανδιστικού μηχανισμού της ΕΕ - μέρος του οποίου είναι και το εν λόγω «Ετος» - για τη «δημιουργία», αρχικά και στη συνέχεια «εμπέδωση» της «κοινής ευρωπαϊκής ταυτότητας» των ευρωπαϊκών λαών, ως απαραίτητη προϋπόθεση για να εφαρμοστεί με τις όσο το δυνατόν μικρότερες συνέπειες η κλιμακούμενη επίθεση του κεφαλαίου στην ευρωπαϊκή εργατική τάξη. Πρόκειται για μια «παράλληλη» δραστηριότητα των πολιτικών εκπροσώπων των μονοπωλίων, που «συνοδεύει» το στρατηγικό στόχο για την πλήρη μετατροπή του πολιτισμού σε βιομηχανικό «κλάδο», όπως επιτάσσει η «Στρατηγική της Λισαβόνας» για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του κεφαλαίου, η οποία, ως γνωστόν, συνοδεύεται από την πλήρη αποδιάρθρωση των εργασιακών σχέσεων, το χτύπημα και την ακύρωση κάθε κατάκτησης της εργατικής τάξης.
Η Επανάσταση του Οχτώβρη οδήγησε σε μια πρωτόγνωρη άνθηση της μουσικής. Παράλληλα, η τέχνη ως «εργαλείο» της Επανάστασης βρήκε έκφραση στο «ΛΕΦ» (Αριστερό Μέτωπο Τεχνών) ενός από τα χαρακτηριστικότερα - παρά τις αντιφάσεις του - καλλιτεχνικά κινήματα του Μεγάλου Οχτώβρη. Ταυτόχρονα, στον αθλητισμό καταγραφόταν ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ΚΟΜΣΟΜΟΛ, με σημαντική και πολύτιμη προσφορά στη λειτουργία όλου του αθλητικού συστήματος.
Η δαρβινική θεωρία έχει από παλιά εδραιωθεί ως ερμηνεία της εξέλιξης των ειδών σε γεωλογική κλίμακα, αλλά πειραματικές επιβεβαιώσεις της υπήρχαν μόνο από τον κόσμο των μικροβίων. Πρόσφατη έρευνα έδωσε και πειραματική επιβεβαίωση σε ανώτερα ζώα.