ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 4 Μάρτη 2001
Σελ. /24
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
71η ΕΚΘΕΣΗ ΓΕΝΕΥΗΣ
Επίθεση μοντέλων σε ουδέτερο έδαφος

H Εκθεση της Γενεύης, η μοναδική ετήσια διεθνής έκθεση αυτοκίνητου στην Ευρώπη, συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των φίλων του αυτοκινήτου και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

COUPE ASTRA OPC X-TREME

Associated Press

COUPE ASTRA OPC X-TREME
Η έκθεση χάρη στο κύρος της συγκεντρώνει το σύνολο των κατασκευαστών, που φέτος χρειάστηκαν περίπου 90.000 τμ και 300 περίπτερα για να επιδείξουν τα τελευταία μοντέλα τους στο ουδέτερο ελβετικό έδαφος.

Η 71η Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή έως και τις 11 Μάρτη, αναμένεται να συγκεντρώσει όπως και πέρυσι περίπου 700.000 επισκέπτες και 5.000 δημοσιογράφους. Ανάμεσα στα άλλα ξεχωρίζει η ανανεωμένη Mercedes Α-Class, το MPV Vaneo, η ισχυρότερη Estate C32 AMG, καθώς και η SLK AMG των 354 ίππων. Στο περίπτερο της Chrysler το τετρακίνητο Liberty, το οποίο στην ευρωπαϊκή αγορά θα διατηρήσει την προηγούμενη ονομασία του και θα διατίθεται ως το νέο Cherokee. Η ΒΜW στη Γενεύη εκθέτει σε κοινή θέα τη νέα σειρά 3 Compact, την M3 και στην ανοιχτή έκδοση, την M coupe, την τετρακίνητη Χ5 3.0d, καθώς και τις βελτιωμένες εκδόσεις Alpina B3 3.3, B3 3.3 cabrio και τη B10 3.3 Switchtronic. Το νέο Passat, με κινητήρα V8, αποτελεί το καμάρι της VW και περιστοιχίζεται από τα Lupo σε εκδόσεις FSi και GTi και το Beetle 2.3. Η Audi θα συγκεντρώσει τα βλέμματα με το νέο Α4 αλλά και τα A2 eco 1.2 TDI και το Α8 V12 Quattro. Στις γερμανικές παρουσίες, έστω και με άλλο διαβατήριο συμπεριλαμβάνονται τα μοντέλα της Seat όπως το Leon Cupra 4, αλλά και τα Fabia Sedan και το Octavia 4x4 Hatchback της τσέχικης, αλλά επίσης γερμανικών συμφερόντων, Skoda.

FIAT STILO

Associated Press

FIAT STILO
Στο περίπτερο της Opel κάνουν την εμφάνισή τους τα νεότερα μέλη της οικογένειας Astra, μεταξύ των οποίων το Cabrio, το Coupe turbo, το πολύ δυναμωμένο OPC X-Treme και το οικονομικό Eco 4. Παρούσες και οι γρήγορες εκδόσεις των Corsa GSi και Zafira OPC, καθώς και η πολυτελής έκδοση Design Concept του Omega.

H Porsche πρωτοπαρουσιάζει στην Ευρώπη την 911 GΤ2 των 456 ίππων. Η Peugeot εκθέτει σε παγκόσμια πρώτη το 307, ενώ η Renault πρωτοπορεί με το Sport Coupe και το προχωρημένο Vel Satis, ενώ «παρών» δίνουν και τα τετρακίνητα Kangoo, οι ισχυρότερες και πολυτελέστερες εκδόσεις του Laguna II, καθώς και το πρόσφατα ανανεωμένο Twingo 1.2. To C5 Break, η έκδοση στέισον του νέου της Citroen δεσπόζει στο περίπτερο του γαλλικού εργοστασίου.

Τη Γενεύη επέλεξε και η Fiat να πρωτοπαρουσιάσει τον αντικαταστάτη των Bravo/Brava, ενώ η Alfa Romeo θα εμφανίσει την πεντάθυρη έκδοση της 147 και η Lancia θα πάρει θέση με την Thesis στα πολυτελή αυτοκίνητα. Η MG Rover δηλώνει «παρών» με την ολοκαίνουρια σειρά μοντέλων της Χ10, Χ20 και Χ30 και την έκδοση estate της Rover 75, καθώς και τις νεότερες εκδόσεις σπορ της MGF. Με νέες εκδόσεις γνωστών μοντέλων προσήλθε η Ford όπως το σε παγκόσμια πρεμιέρα Mondeo και το Street Ka. Επίσης πρώτη φορά στη διεθνή αγορά εμφανίζονται η Jaguar X-Type και η S-Type Sport, ενώ η Land Rover επιδεικνύει τα ανανεωμένα Freelander, Discovery και Range Rover. Στη Γενεύη πρώτη φορά διεθνώς εμφανίζεται το Mazda MX Sport Tourer, ενώ ντεμπούτο στην Ευρώπη πραγματοποιεί και το RX-8.

SCODA FABIA SEDAN

Associated Press

SCODA FABIA SEDAN
Οι Ιάπωνες προσήλθαν με ένα Honda Civic 200 ίππων, το Type R, ενώ παρουσιάζεται και το πολυμορφικό Stream. Η Toyota εμφανίζει σε παγκόσμια πρεμιέρα το Avensis Verso, παρόν δίνουν και τα πολυτελή Lexus, ενώ η Suzuki παρουσιάζει την Liana. Σε πρώτη ευρωπαϊκή παρουσίαση η Nissan αποκαλύπτει τη σπορ σειρά Ζ, ενώ παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιεί το πρωτότυπο Chappo. Τη νέα τους σειρά και την αντίστοιχη των Impreza παρουσίασαν οι Mitsubishi και η Subaru.

Οι κορεατικές «επιθέσεις» φέρουν τα ονόματα Starex και Accent 1.5 GT της Hyundai και Kia Magnetis. Η Saab παρουσιάζει το 9-5 3.0 TiD και την πρωτότυπη cabriolet του 9-3, ενώ από τους ανεξάρτητους κατασκευαστές ξεχωρίζει ο Bertone με το Filo και το πρωτότυπο Osee από τον Pininfarina.


PEUGEOT 206 COUPE/CABRIOLET

Associated Press

PEUGEOT 206 COUPE/CABRIOLET

MINI COOPER

Associated Press

MINI COOPER

Associated Press


RENAULT VEL SATIS

Associated Press

RENAULT VEL SATIS

Εκκίνηση για την F1 στην Αυστραλία

Με όλους τους φίλους του αυτοκινήτου να έχουν στρέψει τα μάτια τους στην Αυστραλία ξεκινά σήμερα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1

Associated Press

Στη γραμμή της εκκίνησης οδηγοί και ομάδες χωρίς να είναι απόλυτα σίγουρο ότι είναι πανέτοιμοι, αφού μέχρι λίγες μέρες πριν έδιναν μάχη να περάσουν τα όρια πρόσκρουσης που έθεσε η παγκόσμια ομοσπονδία ζητώντας ασφαλέστερα μονοθέσια. Η Πρωταθλήτρια Ferrari ολοκλήρωσε την προετοιμασία για το Grand Prix Αυστραλίας με δοκιμές που πραγματοποίησε στην πίστα του Fiorano ο παγκόσμιος πρωταθλητής Michael Schumacher με αρκετά ικανοποιητικούς χρόνους.

Η McLaren στις τελευταίες δοκιμές στη Βαρκελώνη αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας με το νέο μονοθέσιο, καθώς ο David Coulthard κατάφερε να συμπληρώσει μόνο τέσσερις γύρους και έχοντας τον οδηγό δοκιμών της Alex Wurz να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο την πρώτη ημέρα των δοκιμών. Στην ισπανική πίστα βρέθηκε και ο Juan Pablo Montoya με τη Williams, ο οποίος σημείωσε και το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας, περίπου ένα δευτερόλεπτο αργότερος από τον Alex Wurz.

Στη Βρετανία, και πιο συγκεκριμένα στην πίστα του Silverstone βρέθηκαν οι Jordan, Arrows και Benetton, με τον Heinz-Harald Frentzen να έχει σημειώσει μέχρι στιγμής τον καλύτερο χρόνο στις δύο ημέρες των δοκιμών οδηγώντας την Jordan-Honda EJ11. Ακολουθεί ο team-mate του Jarno Trulli, με χρόνο αργότερο κατά οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου. Ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Arrows, Jos Verstappen και Enrique Bernoldi αντίστοιχα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της ομάδας πραγματοποίησε με τη δεύτερη Α22 48 γύρους, ικανοποιώντας την ομάδα, που έδωσε την έγκριση συμμετοχής στη Μελβούρνη. Ο οδηγός της Benetton, Jenson Button, συνέχισε να ταλαιπωρείται πίσω από το τιμόνι της B201, σημειώνοντας τον αργότερο χρόνο στη βρετανική πίστα με χρόνο περίπου πέντε δευτερόλεπτα αργότερο από αυτόν του πρώτου οδηγού, του Γερμανού Heinz-Harald Frentzen.





Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ