Μετά από αγωνιστική κινητοποίηση των κατοίκων, το δημοτικό συμβούλιο χαρακτήρισε απαράδεκτη τη σύμβαση, με την οποία εκχωρούνταν αρμοδιότητες του δήμου σε ιδιωτική εταιρία
Οταν, μάλιστα, ο ίδιος ο εμπνευστής της συμφωνίας του δήμου με τον «Ευρωπαϊκό Ομιλο Οικονομικού Σκοπού», ο δήμαρχος, δηλαδή, της πόλης Κ. Ντηνιακός, ομολόγησε, έστω και εκ των υστέρων, ότι οι όροι της σύμβασης είναι απαράδεκτοι, φαίνεται ακόμα πιο σημαντική η ανάγκη διαρκούς λαϊκής παρέμβασης. Ο δήμαρχος, στην προηγούμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, είχε προσκαλέσει εκπρόσωπο της πολυεθνικής εταιρίας για ενημέρωση, ενώ είχε κατηγορήσει τον επικεφαλής της «Δημοτικής Αγωνιστικής Κίνησης Χαϊδαρίου» Μιχάλη Σελέκο ότι δεν ήθελε να πάρουν οι δημότες τα χρήματα που πρόσφερε η εταιρία.
Η στροφή 180 μοιρών του δημάρχου οφείλεται αποκλειστικά στην άμεση παρέμβαση των δημοτών και στην πλατιά εκστρατεία ενημέρωσης, που έκανε η «Δημοτική Αγωνιστική Κίνηση», δίνοντας στη δημοσιότητα την κατάπτυστη σύμβαση που προωθούσε η δημοτική αρχή.
Κατά τη διάρκεια της προχτεσινής συνεδρίασης του ΔΣ, αποφασίστηκε ομόφωνα η απόρριψη του προτεινόμενου σχεδίου σύμβασης με τον Ομιλο και η απόρριψη της συμμετοχής του ίδιου του δήμου στον Ομιλο. Επίσης, καθόρισε τους αναγκαίους όρους και προϋποθέσεις για αναζήτηση χρηματοδοτικών πηγών: Οι πιστώσεις που τυχόν θα εξασφαλιστούν πρέπει προηγουμένως να έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί από τις αρμόδιες νομισματικές αρχές της χώρες. Καμία εκχώρηση αρμοδιοτήτων του δήμου δεν είναι δυνατή. Οποιαδήποτε μελέτη, παρέμβαση ή έργο εκτελεστεί στα όρια του δήμου πρέπει προηγουμένως να έχει εγκριθεί από το ΔΣ. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου, ο δήμος έχει δικαίωμα επίβλεψης ή ακόμα και διακοπής των εργασιών. Από την εκτέλεση του έργου, καμιά οικονομική επιβάρυνση ή οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση δεν μπορεί να προκύψει σε βάρος του δήμου και των δημοτών.
Μιλώντας στο «Ρ», Ο δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Σελέκος χαρακτήρισε σημαντική την απόφαση που πήρε το ΔΣ μετά από την κινητοποίηση των κατοίκων και υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία που έχει η έγκαιρη ενημέρωση, η συμμετοχή και η αγωνιστική συσπείρωση των δημοτών.
Υπενθυμίζεται ότι, όπως αποκαλύφθηκε μετά από σχετικό ρεπορτάζ του «Ρ», πρωταγωνιστές στην υπόθεση εκχώρησης του συνόλου των αρμοδιοτήτων της Αυτοδιοίκησης σε ιδιωτική εταιρία εμφανίζονται ο Δήμος Νίκαιας και η Νομαρχία Δυτικής Αττικής, που έχουν συστήσει, χωρίς εγκρίσεις από τα ανάλογα όργανα, κοινή εταιρία με ιδιώτες. Η εταιρία αυτή έχει βγει στην αγορά, μαζεύοντας πελάτες ανάμεσα στους δήμους, υποσχόμενη πως έχει το μέσον να εξασφαλίσει πιστώσεις. Ζητά για αντάλλαγμα να της εκχωρηθεί το σύνολο των δικαιωμάτων του δήμου να είναι αυτός η «αναθέτουσα αρχή».
«Κρυφή» φωτογραφική μηχανή, που καταγράφει τις παραβιάσεις από τα τροχοφόρα του κόκκινου σηματοδότη, έχει εγκατασταθεί από την Τροχαία και λειτουργεί ήδη στα φανάρια επί της διασταύρωσης της παλιάς Εθνικής Οδού Λάρισας - Βόλου με την Εθνική Οδό Αθήνας - Θεσσαλονίκης, έξω από την πόλη της Λάρισας. Ο μηχανισμός έχει τη δυνατότητα να φωτογραφίζει σε δυο φάσεις τα τροχοφόρα που παραβιάζουν το «κόκκινο» και πάνω στη φωτογραφία καταγράφονται πολλά στοιχεία - ώρα, ημερομηνία κ. ά. - ώστε να μην υπάρχει αμφισβήτηση από τον παραβάτη, στο σπίτι του οποίου θα φτάνει μαζί με τη φωτογραφία και η ειδοποίηση να πληρώσει για τις κυρώσεις που θα του επιβληθούν για την παράβαση. Το σύστημα λειτουργεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα κι επιλέχτηκε δοκιμαστικά, ως «πιλότος» του, η Λάρισα, με στόχο να επεκταθεί σ' όλη τη χώρα.
Μ'εκνευρίζουν και με κουράζουν οι ανούσιες τηλεοπτικές συζητήσεις, των τελευταίων ημερών, για την αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες. Κι οραματίζομαι μια διαφορετική, ουσιαστική συζήτηση επί του θρησκευτικού ζητήματος, σε μια μελλοντική εποχή.
Βλέπω φοιτητές, συγκεντρωμένους γύρω από τον πανεπιστημιακό δάσκαλό τους στο αμφιθέατρο, να συζητούν για το ρόλο της θρησκείας στο Κοινωνικό Γίγνεσθαι και στην Ιστορία. Να εξετάζουν πότε, πώς και γιατί ο Ανθρωπος θεοποίησε φαινόμενα της Φύσης, από αδυναμία να τα εξηγήσει και να τα ελέγξει κι έπλασε στη συνείδησή του ανώτερα από αυτόν όντα, από φόβο μπροστά σε ανεξέλεγκτες προσωπικές και κοινωνικές καταστάσεις κι ελπίζοντας να επεκτείνει τα όρια της ζωής, μετά το θάνατο. Βλέπω επιστήμονες, διανοούμενους να διαλέγονται σε συμπόσια, εξετάζοντας τις ιστορικές και κοινωνικές αιτίες και αφορμές, που συνέδεσαν τη θρησκεία με την οικονομικοπολιτική διαδρομή της ανθρωπότητας.
Να εξηγούν γιατί η αναφορά του στην Αλήθεια της επιστήμης, οδήγησε τον Γαλιλαίο στην Ιερά Εξέταση. Να αναλύουν τη διαφορά ανάμεσα στον Παπαφλέσσα, που σκοτώθηκε στο Μανιάκι, πολεμώντας υπέρ βωμών και εστιών και στον Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε`, που αφόρισε τον Υψηλάντη και «κάρφωσε» την Επανάσταση στην Υψηλή Πύλη. Να τονίζουν την προσφορά του λαϊκού κλήρου στην Εθνική Αντίσταση, σε αντίθεση με την ανοχή, ή και τη συμπόρευση της επίσημης εκκλησιαστικής ηγεσίας με τους Γερμανούς κατακτητές κι αργότερα με τη χούντα.
Προπάντων, δεν μπορεί να είναι ελεύθερος και γόνιμος ο «διάλογος», που γίνεται στη σκιά της πολιτικής και εκκλησιαστικής εξουσίας, οι οποίες, από κοινού και εξ αδιαιρέτου, θέτουν τους κανόνες, περιορίζοντας τα όρια του διαλέγεσθαι, στα ασφυκτικά πλαίσια που διαμορφώνει η αιωρούμενη απειλή: «Προσέξτε τι θα πείτε γιατί το 97% των Ελλήνων είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και σκεφτείτε καλά πώς θα μιλήσετε γιατί Ορθοδοξία και Ελληνισμός, Κράτος και Εκκλησία στην Ελλάδα είναι έννοιες, ανέκαθεν και εσαεί, σταθερές και αδιαίρετες».