Τα χρονοδιαγράμματα των 18 οδικών έργων, συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 390 δισ. δρχ., παρουσίασε χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτης. Σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα, τα έργα θα έχουν αρχίσει στα μέσα του 2000 και θα ολοκληρωθούν το Μάρτη του 2004. Πηγές χρηματοδότησης των έργων θα είναι το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, το Ταμείο Συνοχής, καθώς και ιδιωτικά κεφάλαια.
Τα έργα είναι τα εξής:
Οπως δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, «ήδη εκπονούνται οι μελέτες έξι οδικών έργων, ενώ εντός των ημερών θα ανατεθούν άλλες πέντε μελέτες. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2001 θα δημοπρατηθούν τα έργα και θα ξεκινήσει η κατασκευή τους.
Πέντε από τα παραπάνω έργα θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το Μάρτη του 2004. Συγκεκριμένα:
Η φιλοσοφία της κυβέρνησης στον τομέα των μεταφορών είναι δεδομένη. Η ενίσχυση της χρήσης του ΙΧ σε βάρος των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Πολιτική απόλυτα ταυτισμένη με τα συμφέροντα των εταιριών πετρελαίου, των αυτοκινητοβιομηχανιών, των βιομηχανιών ελαστικών και των κατασκευαστικών εταιριών.
Τώρα ενόψει του 2004, η κυβέρνηση δίνει τη χαριστική βολή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στο περιβάλλον της Αττικής. Τα οδικά έργα που θα κοστίσουν στον Ελληνα εργαζόμενο πάνω από 390 δισ. δρχ., είναι προσανατολισμένα στη χρήση του ΙΧ. Το τραμ και ο προαστιακός σιδηρόδρομος που θα μπορούσαν να λύσουν αρκετά προβλήματα, έμειναν σχέδια στα συρτάρια του υπουργείου Μεταφορών...
Κι όμως ο Κ. Λαλιώτης ισχυρίστηκε ότι τα έργα «θα αποτελέσουν ριζικές λύσεις σε βασικά προβλήματα της περιοχής της Αττικής και θα αναβαθμίσουν σημαντικά την ποιότητα ζωής». Μάλλον ο υπουργός έχει αποφασίσει να μετακομίσει μετά το 2004 σε άλλη πόλη που δεν έχει νέφος και κυκλοφοριακό πρόβλημα...
Αν κάποτε αυτός ο φαύλος κύκλος κατακάτσει, η μάζα που θα έχει διαμορφωθεί κατάλληλα πολτοποιημένη, θα είναι έτοιμη να δεχτεί κάθε εξαπάτηση. Η αγουρίδα πια θα έχει γίνει μέλι.
Αυτή είναι μια κίνηση προς την αθλιότητα και τη θολούρα γι' αυτό πρέπει να παρακαμφθεί με έξυπνο τρόπο ένα βλαβερό αγκάθι που ξεφυτρώνει και ζητά να χαλάσει τα σχέδιά τους.
Παλιά τους τέχνη κόσκινο. Κατάλληλο μέσον ο αντικομμουνισμός, δοκιμασμένο προϊόν, και μάλιστα ένας παλιομοδίτικος αντικομμουνισμός που έχει ξεπεραστεί από τα πράγματα μια και θα γυρίσει μπούμερανγκ στους εμπνευστές του.
Το ποτάμι μπορεί να το εμποδίσεις, μπορεί να το «πλαγιοκοπήσεις», αλλά να το κάνεις ν' αλλάξει ροή και να γυρίσει πίσω, αυτό δε γίνεται. Και σας το λέμε, μην αναφωνήσετε αργότερα: «Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα».
Το παιχνίδι είναι καλά στημένο. Το ΚΚΕ είναι από τα κόμματα της αντιπολίτευσης που η επιρροή του είναι δυσανάλογη - πολύ περισσότερη - με το εκλογικό ποσοστό και είναι σε θέση με το πείσμα και την αγωνιστικότητά του να κινητοποιήσει το λαό ενάντια στην πιο αντιλαϊκή πολιτική που του ετοιμάζουν.
Ετσι, λοιπόν, πρέπει να έχουν τα «νώτα καλυμμένα» και αυτά τα νώτα, είναι το ακάνθινο τείχος του ΚΚΕ.
Κάντε «σχέδια εξουδετέρωσης» - μια και δεν μπορέσατε να το προσεταιριστείτε, να του επιβάλετε τη νοοτροπία σας ταΐζοντάς το κουτόχορτο. Καταγγείλετέ το, απειλήστε το, λοιδορήστε το, φιμώστε το εν ανάγκη, η αρχή έγινε, συνεχίστε..! Είστε ο Γκιουλέκας που θα επιβάλει τη σιωπή. Τι ματαιοδοξία...!
Μόλις πρωτανοίξει το στοματάκι της η εκφωνήτρια για το Χρηματιστήριο, εμείς... έχουμε καταλάβει. «Α... λες, πέσανε τα καράβια της έξω! Μια μουράκλα νάαα». «Πτώση σήμερα για τέταρτη συνεχή μέρα το Χρηματιστήριο...». Κι εσύ φτωχέ επενδυτή κι άτυχε τζογαδόρε, ας πρόσεχες. Επρεπε να δεθείς στον ιστό του μεσιανού καταρτιού πριν ακούσεις τις σειρήνες!
Είναι ακόμα πολλά τα κρυφά ελατήρια του «εκσυγχρονισμού», μόνο εσύ ταρακουνήσου και θα καταλάβεις.