Στην καλύτερη εκμετάλλευση χώρου βοηθά και ο συρόμενος πάγκος των πίσω καθισμάτων. Στην πιο πίσω θέση του, προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια, ενώ στην περίπτωση μεταφοράς μεγάλων φορτίων μπορεί να μετατοπιστεί προς τα εμπρός κατά 200 mm, αυξάνοντας το χώρο αποσκευών. Με το κάθισμα στην κανονική θέση του, το Micra hatchback έχει χωρητικότητα 237 λίτρων για τη μεταφορά αποσκευών, που μπορεί να φτάσει στα 371 λίτρα όταν το κάθισμα μετατοπίζεται προς τα εμπρός.
Ανάμεσα στις θήκες για μικροαντικείμενα ξεχωρίζει ένα ντουλαπάκι 12 λίτρων κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και ένα μυστικό ράφι για κινητό τηλέφωνο. Στην αίσθηση άνεσης έχουν ευεργετικά αποτελέσματα και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που εξασφαλίζουν και καλύτερη ορατότητα.
Η εξασφάλιση της μεγαλύτερης ευελιξίας σε σχέση με τον όγκο έχει επέλθει με τους κοντούς προβόλους μπρος και πίσω, διευκολύνοντας τους ελιγμούς και το παρκάρισμα. Το τιμόνι θα φανεί ελαφρύτερο στους στατικούς ελιγμούς χάρη στο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας, που προσφέρει το μέγιστο βαθμό υποβοήθησης στις μικρές ταχύτητες, αλλά σταδιακά μειώνει την υποβοήθηση καθώς αυξάνεται η ταχύτητα, για καλύτερη αίσθηση του τιμονιού, κάτι που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ένας 1.200 και ένας 1.400 με ισχύ 80 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 88 ίππων στις ίδιες στροφές αντίστοιχα. Οι επιδόσεις είναι 167 χλμ./ανά ώρα για το 1.200άρη κινητήρα και 175 χλμ./ανά ώρα για αυτόν των 1.400 κ.εκ., ενώ οι τιμές για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. είναι 13,9 και 11,9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις είναι τα κλασικά γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός-ημιάκαμπτος άξονας πίσω, ενώ οι ζάντες είναι είτε 14 είτε 15 ιντσών με λάστιχα 165/70 ή 175/60 αντίστοιχα.
Εκτός από τις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις πιθανολογείται μια κουπέ/κάμπριο, αντίστοιχη του 206 CC(!) η οποία θα ακολουθήσει πιθανότατα στα τέλη του 2004 με αρχές του 2005. Τα επίπεδα εξοπλισμού, όπως και στα Almera και Primera, είναι τρία, τα Motiva, Acenta και Techna. Ο εξοπλισμός ασφάλειας στο βασικό μοντέλο θα περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους ασφαλείας, οδηγού, συνοδηγού και πλευρικούς (προαιρετικά διατίθενται αερόσακοι τύπου κουρτίνας), ABS, Brake Assist και EBD, ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου τριών σημείων για τα πρόσθια καθίσματα, τρεις ζώνες τριών σημείων για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων και προσκέφαλα, καθώς και άγκιστρα εφαρμογής παιδικών καθισμάτων Isofix. Ο εξοπλισμός άνεσης της ίδιας έκδοσης περιλαμβάνει κλιματισμό, πρόσθια ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας, ρυθμιζόμενο καθ' ύψος τιμόνι, συρόμενο πίσω κάθισμα που αυξομειώνει το χώρο των αποσκευών αναλόγως των μεταφορικών αναγκών, κ.ά.
Από αύριο Δευτέρα μέχρι και την Παρασκευή, σειρά για τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ του νομού Αττικής, έχουν επιβατηγά ΙΧ και φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους μεικτό βάρος, με αριθμούς κυκλοφορίας:
Από ΥΚΤ 7001 μέχρι ΥΚΤ 9999.
Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων με τους παραπάνω αριθμούς κυκλοφορίας, για να καθορίσουν τη μέρα και ώρα προσκόμισης του οχήματός τους στα ΚΤΕΟ, πρέπει να τηλεφωνούν στον αριθμό κλήσης 1452.