Κινητοποίηση στο υπουργείο Υγείας εξήγγειλε για σήμερα το Δίκτυο Φορέων Ψυχικής Υγείας και Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης «Αργώς», που έχει συγκροτηθεί από τους εργοδότες των δομών ψυχικής υγείας που λειτουργούν οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και ιδιωτικοί φορείς.
Πρόκειται για τους φορείς που - στοχεύοντας στα κοινοτικά και άλλα κονδύλια - λειτούργησαν για τις κυβερνήσεις ως όχημα για την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ψυχικής υγείας, γνωρίζοντας τα προδιαγεγραμμένα αδιέξοδα για τους ψυχικά πάσχοντες και τις οικογένειές τους αλλά και για τους εργαζόμενους σε αυτές τις δομές. Τώρα που η κυβέρνηση - με τη λήξη και των κοινοτικών κονδυλίων - αρνείται να καλύψει το συνολικό κόστος για τη λειτουργία τους, στις δομές αποασυλοποίησης προκύπτουν εκρηκτικά προβλήματα. Σε αυτό το φόντο οι εργοδότες φαίνονται να κινητοποιούνται προτάσσοντας το ότι οι εργαζόμενοι μένουν απλήρωτοι για μήνες. Χρησιμοποιώντας μάλιστα τους εργαζόμενους προτείνουν... λύσεις για τη χρηματοδότηση όπως η κάλυψη του κόστους απ' τα ασφαλιστικά ταμεία των ασθενών, δηλαδή φορτώνοντας το βάρος της φροντίδας στις οικογένειες.
Οι εργαζόμενοι, που πράγματι βιώνουν τα οδυνηρά αποτελέσματα της ιδιωτικοποίησης των δομών ψυχικής υγείας, για τους ίδιους και τους ψυχικά πάσχοντες, πρέπει να μην αφεθούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτά τα παιχνίδια. Να παλέψουν για αποκλειστικά δημόσιες δωρεάν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ψυχικής υγείας, με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά και για δουλειά μόνιμη με πλήρη δικαιώματα και άμεση καταβολή των δεδουλευμένων.
Τον... εταιρικό μετασχηματισμό του ΟΣΕ, με την ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη συγχώνευση θυγατρικών εταιρειών, ενέκρινε η Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ. Οι αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2009, εντάσσονται στην πολιτική... αποκρατικοποίησης του Οργανισμού, ενόψει της πλήρους απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών που έχει ορίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση από το 2011.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εκτελεί το μεταφορικό έργο), γίνεται ανεξάρτητη εταιρεία, όπως επιβάλλει η ΕΕ με το διαχωρισμό της υποδομής από τη λειτουργία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλάβει το σύνολο των μεταφορικών υπηρεσιών φορτίου και επιβατών και σ' αυτή θα μεταβιβαστούν πάγια στοιχεία και τροχαίο υλικό.
Η εταιρεία ΕΔΙΣΥ (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής) θα απορροφηθεί από τον ΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ.
Με απλά λόγια, οι αλλαγές που ενέκρινε η Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ αποσκοπούν στη δημιουργία προϋποθέσεων ξεπουλήματος του ΟΣΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους στον Οργανισμό, το επιβατικό κοινό και γενικότερα τον ελληνικό λαό.
Την «οικονομική δυσπραγία» των Ελλήνων, θυμήθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων, Νικ. Κακλαμάνης, κατά την τελευταία του επίσκεψη στη Βαρβάκειο Αγορά. «Ξέχασε», βέβαια, να προσθέσει, τα κατορθώματα των διοικήσεων του Δήμου Αθηναίων, που ενέτειναν αυτή τη... δυσπραγία. Ας θυμίσουμε, λοιπόν, εμείς, τη βασική πολιτική χαρατσώματος, που ακολούθησαν όλες οι διοικήσεις του δήμου, απ' το 1995, μέχρι και σήμερα: Τα τέλη κατοικιών, απ' το 1995 (δημαρχία Αβραμόπουλου) μέχρι το 2009, έχουν αυξηθεί κατά... 101,22%. Τα τέλη καταστημάτων, το ίδιο χρονικό διάστημα, αυξήθηκαν κατά 113,11%. Αυτά, για να μη μένουμε μόνο στις διαπιστώσεις και στις εντυπώσεις. Η «οικονομική δυσπραγία», έχει συγκεκριμένες αιτίες και είναι συγκεκριμένες οι πολιτικές που ευθύνονται γι' αυτήν...
Τόσο δύσκολη δηλαδή... Μέχρι Μητσοτάκη.
Προφανώς, η λογική του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης είναι η εξής: Οσο σκληρά μέτρα και να πάρω, θα είναι ...λίγα μπροστά σε αυτά που θα μπορούσα να πάρω.
Οσο κι αν μας ξεζουμίσουν, εμείς πρέπει να είμαστε κι ευχαριστημένοι από πάνω, εν ολίγοις.
ΕΠΙΘΕΣΗ - ΛΕΕΙ - ΜΕ «Καλάσνικοφ» σε κλούβα των ΜΑΤ. Αντε βρες άκρη τώρα! Ούτως ή άλλως, οι σφαίρες πετάνε από εδώ κι από εκεί αυτές τις μέρες.
Μόνο σίγουρο; Πως και αυτή η ιστορία θα ρίξει νερό στο μύλο της καταστολής. Θα φροντίσουν οι αρμόδιοι γι' αυτό, που όταν πρόκειται να μας κάνουν λίγο περισσότερο ...στρατόπεδο δεν αφήνουν τίποτε να πέσει κάτω.
ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ οι επενδυτές για την «Ολυμπιακή Αεροπορία», δηλώνει περήφανα η κυβέρνηση και ο υπουργός των Μεταφορών. Για κάποιο λόγο πιστεύουν ότι θα χαρούμε.
Καμία εντύπωση δε μας κάνει, φυσικά. Δεν έχει τύχει ποτέ να ξεπουλιέται και να καταστρέφεται η δημόσια περιουσία, χωρίς αυτό να προκαλεί τα διάφορα κοράκια.
Στο κάτω κάτω, μια ολόκληρη αγορά τούς παραδίδεται με εξαιρετικούς προνομιακούς όρους και ...όλα πληρωμένα.
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ, όμως. Δεν υπήρξε σενάριο και εκδοχή αναπαραγωγής του συστήματος, το οποίο να μην αποτυπώθηκε στα τελευταία «γκάλοπ».
Εχει από όλα το «μαγαζί» και για όλα τα γούστα. Το μοντελάκι βγαίνει σε «κεντρο-δεξιά», σε «κεντρο-αριστερά» και υπάρχει και σπέσιαλ έκδοση «κεντρώας δεξιο-αριστεράς». Διαλέχτε...
Πάντα για το καλό του τόπου και για να ξεπεράσει την επερχόμενη κρίση.