Είτε πρόκειται για έξυπνη γραφή, είτε για δοκιμασμένη συνταγή «ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ» του Ιρανού Ασγκάρ Φαραντί -γνωστού από τις ταινίες «ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ», «ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ» και την, ίσως καλύτερή του, «ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΕΛΛΙ»- συνιστά ένα μικρό μαργαριτάρι με πλούτο και φινέτσα απίστευτη! Ο σκηνοθέτης χειρίζεται αριστοτεχνικά την αφήγηση, το εκτός πλάνου πεδίο, και ιδίως «αυτό που δε λέγεται». Είναι η πρώτη ταινία που ο Φαραντί γυρίζει στη Γαλλία, φροντίζοντας να αποφεύγει τις παγίδες ενός Παρισιού ιδωμένο από την οπτική του ξένου βλέμματος ενώ γλιστρά διακριτικά στα μύχια ενός πολιτισμού και σε τύπους ανθρώπινων σχέσεων που δεν του είναι οικείες...