Κυριακή 15 Μάρτη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Στήνουν στο λαό πανάκριβες «παγίδες» διοδίων

Στη δίνη ενός ατελείωτου κλοιού διοδίων - και αντίστοιχων τσουχτερών χαρατσιών - κινδυνεύουν να βρεθούν οι εργαζόμενοι και γενικότερα ο λαός του Λεκανοπεδίου Αττικής τα επόμενα χρόνια, εξαιτίας της πολιτικής που ακολουθούν οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Ετσι σαν να μην έφτανε το «χαράτσι» των 2,8 ευρώ που πληρώνει κάθε φορά που χρησιμοποιεί την Αττική Οδό, σε λίγο διάστημα θα φτάσουμε στο σημείο να πληρώνει χαράτσι ακόμη και για να πάει να πάρει ...τσιγάρα από το περίπτερο! Ειδικότερα:

Την πρόθεση της ιδιωτικής ισπανοελληνικής κοινοπραξίας «Hellenic Autopistas», στην οποία έχει παραδοθεί η κατασκευή και εκμετάλλευση της Ιόνιας Οδού και μαζί το τμήμα Αθήνα - Σκάρφεια Φθιώτιδας της Εθνικής Οδού, να κατασκευάσει νέους σταθμούς διοδίων σε κάθε κόμβο της Εθνικής. Ηδη, όπως έχει αποκαλύψει ο «Ρ», άρχισε να στήνεται το εργοτάξιο για την κατασκευή σταθμού διοδίων ακριβώς στην έξοδο της Αθνικής για Αγιο Στέφανο και Κρυονέρι και στην ακριβώς απέναντι πλευρά, στην έξοδο προς εθνική με κατεύθυνση προς Αθήνα. Οταν αυτοί ολοκληρωθούν θα αναγκάζονται να πληρώνουν διόδια ακόμη και αυτοί που χρησιμοποιούν τον ...παράδρομο της Εθνικής! Στη συνέχεια, μάλιστα προβλέπεται να στηθεί άλλος ένας σταθμός στον ανισόπεδο κόμβο της Βαρυμπόμπης.

Πριν λίγες μέρες, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός συστήματος επεκτάσεων της Αττικής Οδού, προς τα Μεσόγεια και το Σαρωνικό, συνολικού μήκους 62,5 χιλιομέτρων. Το έργο θα ανατεθεί και αυτό σε ιδιωτική κοινοπραξία με τη μέθοδο της «σύμβασης παραχώρησης» τύπου ΣΔΙΤ, με αποτέλεσμα να προστεθούν άλλοι έξι σταθμοί διοδίων στα Μεσόγεια κοντά στο Κορωπί, σε Ηλιούπολη, Αγία Μαρίνα (2), Αρτέμιδα και Ραφήνα. Διόδια που θα τιμώνται με το χιλιόμετρο (γύρω στα 5 λεπτά) ενώ θα στοιχίζουν περισσότερο στα τμήματα όπου θα υπάρχει σήραγγα.


Eurokinissi

Πέρα από αυτά, όλο και πληθαίνουν οι διάφορες συζητήσεις για καθιέρωση διοδίων μέσα στην πόλη, με πρόσχημα την επίλυση του κυκλοφοριακού...

Γεγονός είναι, πάντως, ότι οι εργαζόμενοι σε λίγο διάστημα θα νιώσουν την πολιτική της ιδιωτικοποίησης των εθνικών οδικών αξόνων στο πετσί τους, καθώς θα πληρώνουν πανάκριβα χαράτσια όχι αυτή τη φορά μόνο για να βγουν ή να μπουν στην πόλη, αλλά για να πάνε και να έρθουν στα σπίτια τους ή στη δουλειά τους. Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος σε μια από τις πολλές επιχειρήσεις που υπάρχουν κατά μήκος της Εθνικής Οδού κοντά στον Αγιο Στέφανο και μένει κοντά στη Βάρη ή την Αγία Μαρίνα, θα αναγκάζεται να πληρώνει κάθε μέρα γύρω στα 15 ευρώ, για να πάει και να 'ρθει με ΙΧ στη δουλειά του...

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα, που όχι μόνο καταψήφισε τις ληστρικές αυτές «συμβάσεις παραχώρησης», αλλά διοργάνωσε και κινητοποιήσεις, απελευθερώνοντας για λίγες ώρες πολλούς σταθμούς διοδίων, καλώντας τους εργαζόμενους να παλέψουν για: Να καταργηθούν όλα τα διόδια. Να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια πουθενά. Δημόσιες, σύγχρονες φθηνές συγκοινωνίες και με δωρεάν ζώνη το πρωί. Μείωση των εισιτηρίων την υπόλοιπη μέρα. Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να πληρώνει ο λαός.



Νίκος ΠΕΡΠΕΡΑΣ



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ