Τρίτη 2 Οχτώβρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
«Το μυστικό του κάστρου του Υμηττού»

Κυνήγι θησαυρού για μαθητές Γυμνασίου διοργανώνει η ΚΝΕ, την Κυριακή στο πάρκο «Α. Τρίτσης»

Στο πλαίσιο της πολύμορφης παρέμβασης της ΚΝΕ μπροστά στην 28η Οκτώβρη, η Οργάνωση Αττικής της ΚΝΕ διοργανώνει ένα «κυνήγι χαμένου θησαυρού» με θέμα: «Το μυστικό του Κάστρου του Υμηττού».

Το πρωτότυπο αυτό ταξίδι στην Ιστορία απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και θα γίνει την Κυριακή, 7 Οκτώβρη, στις 10.30 π.μ. στο πάρκο «Τρίτση» στο Ιλιον.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ
Οι μαθητές οργανώνουν τα αγωνιστικά τους βήματα

Από το μάζεμα των μαθητών του Συντονιστικού της Λάρισας
Από το μάζεμα των μαθητών του Συντονιστικού της Λάρισας
Τα επόμενα βήματά τους με κινητοποιήσεις σε κάθε σχολείο και γειτονιά, ενάντια στα νέα μέτρα εξαθλίωσης του λαού που καταστρέφουν το σχολείο και τη ζωή τους συζήτησαν οι μαθητές που συσπειρώνονται στο Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων Λάρισας.

Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν εκπρόσωποι του ΣΑΣΛ, σημείωσαν ότι οι κινητοποιήσεις θα οργανωθούν με Γενικές Συνελεύσεις, μαζέματα περσινών εκλεγμένων, συνελεύσεις τάξεων, υπογραφές καταδίκης των αντιλαϊκών μέτρων κ.ά. Σε ό,τι αφορά τις ερχόμενες μαθητικές εκλογές, κάλεσαν στην ανάδειξη αγωνιστών μαθητών σε 5μελή και 15μελή, αυτών που μπήκαν στην τάξη να ενημερώσουν, τους πρωτοπόρους στον αγώνα για μόρφωση - δουλειά - ζωή, αυτούς που δε σκύβουν το κεφάλι στην τρομοκρατία, αυτούς που θα είναι η φωνή του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων Λάρισας.

Μεταξύ άλλων, έκαναν λόγο για επιχείρηση αμαύρωσης των μαθητικών αγώνων και αναφέρθηκαν σε όσους επιχειρούν «να τσουβαλιάσουν το οργανωμένο μαθητικό κίνημα με σπασίματα, χουλιγκανισμούς, ζημιές στα σχολεία, ανοίγοντας το δρόμο στην καταστολή, όπως για παράδειγμα στο 10ο Γυμνάσιο, όπου η αστυνομία προχώρησε ακόμα και σε συλλήψεις», σημειώνοντας ότι «από τα γεγονότα που συνέβησαν στο 10ο, στο 7ο ΕΠΑΛ και σε άλλα σχολεία πρέπει να βγάλουμε συμπεράσματα. Πρέπει να περιφρουρήσουμε τον αγώνα μας»!

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κάλεσμα στους μαθητές για τις εκλογές μαθητικών συμβουλίων

Με αφορμή τις εκλογές για την ανάδειξη των 5μελών και 15μελών συμβουλίων

Μπροστά στις μαθητικές εκλογές για 5μελή και 15μελή συμβούλια, η ΚΝΕ απευθύνεται στους μαθητές με την εξής ανακοίνωση:

«Μαθητή, μαθήτρια,

Και τη νέα σχολική χρονιά σε αναγκάζουν να στερείσαι τα βασικά στο σπίτι και στο σχολείο. Οι θυσίες οι δικές σου και της οικογένειάς σου, δεν είναι "για να σωθεί η χώρα" όπως λένε, αλλά για να πληρώσει ο λαός τα πλούτη μιας χούφτας βιομηχάνων, εφοπλιστών, τραπεζιτών.

Γι' αυτό, όλο το σύστημα, τα αφεντικά, η κυβέρνηση, το υπουργείο, οι διορισμένοι διευθυντές και κάποιοι καθηγητές και όλοι αυτοί που τάχα νοιάζονται για τα προβλήματά σου, προσπαθούν να σε πείσουν ότι δε γίνεται αλλιώς, ότι πρέπει να έχεις σκυμμένο το κεφάλι για μια ζωή. Σου λένε ότι με τους αγώνες δε βγαίνει τίποτα. Οτι τάχα ατομικά μπορείς να βρεις λύση. Σε θέλουν μόνο σου, ανίσχυρο. Να μην παλεύεις, να μη διεκδικείς μια καλύτερη ζωή. Θέλουν στα σχολεία, όπως και στους τόπους δουλειάς και στις γειτονιές να μην "κουνιέται φύλλο". Γι' αυτό σε θέλουν ανοργάνωτο. Να εξαντλείται η οργή σου σε ανώδυνα ξεσπάσματα.

Αυτή η λογική έχει κυριαρχήσει χρόνια τώρα στα σχολεία. Είναι η λογική που θέλει και τα 5μελή και 15μελή μαθητικά συμβούλια "γλάστρες" των διευθυντών, του Υπουργείου, των κυβερνήσεων και της Ευρωπαϊκής Ενωσης, συνδέσμους για να κάνουν μπίζνες τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, ακόμα και οι έμποροι ναρκωτικών.

Θέλουν τις εκλογές των 5μελών και 15μελών εθιμοτυπική κι ανούσια διαδικασία. Να μη συζητούν οι μαθητές τίποτα για τα προβλήματα και την κατάσταση που ζουν, για το τι μπορούν να κάνουν γι' αυτά.

Την ανοργανωσιά, τη διάλυση, τον εκφυλισμό τα δοκίμασες. Τους βολεύει! Ετσι συνεχώς σου επιβάλλουν καινούριες θυσίες.

Ως εδώ! Η μόνη απάντηση είναι η οργανωμένη δράση, η αλληλεγγύη, ο αγώνας παντού για μια καλύτερη ζωή! Ολοι για έναν και ένας για όλους!

Αυτό το μήνυμα μεταφέρουν τα μέλη της ΚΝΕ και άλλοι αγωνιστές μαθητές από την αρχή της χρονιάς σε όλα τα σχολεία! Κάθε σχολείο και τάξη να γίνει ένας πυρήνας αντίστασης ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική! Στις μεγαλειώδεις απεργιακές συγκεντρώσεις στις 26/9, οι χιλιάδες μαθητές που βγήκαν στο δρόμο έδειξαν ότι μπορούν!

Πάρε θέση!

Μπροστά στα προβλήματα του σήμερα που το σάπιο σύστημά τους σου προσφέρει. Μπροστά στα αδιέξοδα του αύριο... Τι θα κάνεις εσύ; Θα ανεχτείς να μην έχεις θέρμανση στο σχολείο, να κατεβάζουν από τα λεωφορεία μαθητές επειδή δεν έχουν να πληρώσουν, να μην μπορούν να πάνε σχολείο χιλιάδες μαθητές και όλα αυτά για να σωθεί η κερδοφορία τους και το σύστημά τους;

Αυτήν την ευκαιρία μην την αφήσεις να πάει χαμένη! Η εκλογή 5μελών και 15μελών είναι ένα όπλο στον πόλεμο που σου έχουν ανοίξει... Παρ' το στα χέρια σου!

Θέλεις 5μελή και 15μελή στα χέρια των μαθητών και των αναγκών τους ή να κάνουν κουμάντο οι διευθυντές και τα τσιράκια τους;

Θέλεις 5μελή και 15μελή που θα εξασφαλίζουν ζωντανές, μαζικές γενικές συνελεύσεις και θα συζητούν σταθερά όλη τη χρονιά για τα προβλήματα στο σπίτι και στο σχολείο ή συμβούλια που δε θα σηκώνουν κεφάλι;

Θέλεις εκλεγμένους που θα βοηθάνε να οργανωθεί συλλογικά η ζωή σου μέσα και έξω απ' το σχολείο με αθλητικές, πολιτιστικές και άλλες πρωτοβουλίες, που θα αμφισβητούν τα ψέματα και τις ανακρίβειες που προσπαθούν να σου μάθουν απ' τα βιβλία ή εκλεγμένους που θα τα τσεπώνουν από συναλλαγές με ταξιδιωτικά γραφεία και νυχτερινά κέντρα;

Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου!

Εκλέγουμε αγωνιστές μαθητές!

  • Παίρνουμε στα χέρια μας τη διεξαγωγή των εκλογών των μαθητικών συμβουλίων. Παραμερίζουμε διευθυντές και καθηγητές που μας κάνουν μαθήματα συμβιβασμού, που βάζουν εμπόδια στην οργάνωσή μας.
  • Κάνουμε γενικές συνελεύσεις, συζητάμε για την κατάσταση στο σπίτι και στο σχολείο, για τον αγώνα μας, για το τι 5μελή και 15μελή έχουμε ανάγκη.
  • Συντονίζουμε τη δράση μας με τα υπόλοιπα σχολεία της γειτονιάς και του δήμου. Συμμετέχουμε στα Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων!
  • Οργανώνουμε την πάλη μας. Μαζί με τους φοιτητές και το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών, μαζί με τους εργαζόμενους γονείς μας και το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο, μαζί με τους αγωνιστές καθηγητές σε κάθε σχολείο.

Ελα μαζί μας! Οργάνωσε την πάλη σου! Ψήφισε πρωτοπόρους μαθητές!».

Αλλο ένα ειδικό σχολείο εκτός λειτουργίας

«Ηδη στα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε για την εκπαίδευση των κωφών και βαρήκοων μαθητών και παιδιών μας, προστέθηκε, δυστυχώς, και η ξαφνική διακοπή της μεταφοράς τους στο σχολείο», καταγγέλλουν οι Σύλλογοι Γονέων και Διδασκόντων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Κωφών & Βαρήκοων Λυκόβρυσης - Πεύκης, με κοινή ανακοίνωσή τους. «Το διδακτικό προσωπικό που κάθεται μέσα σε άδειες αίθουσες, περιμένοντας πότε θα λυθεί το θέμα για να επιστρέψουν οι μαθητές στα θρανία τους, οι γονείς που περιμένουμε ένα μήνα με τα παιδιά μας στο σπίτι χωρίς αποτέλεσμα», απαιτούν από τους αρμόδιους υπουργούς την άμεση λύση του προβλήματος.

Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σχολείο έρχεται να προστεθεί στη λίστα των ειδικών σχολείων και δομών που δεν έχουν λειτουργήσει ούτε μια μέρα τη φετινή σχολική χρονιά, είτε λόγω έλλειψης μεταφορικών μέσων από και προς το σχολείο, είτε λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Εδώ και 15 χρόνια - με όλες τις κυβερνήσεις - τα ειδικά σχολεία στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ανοίγουν στην ώρα τους, αλλά και εκείνα που ανοίγουν υπολειτουργούν στη μεγαλύτερη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, λόγω των τεράστιων ελλείψεων. Η δε μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία έχει αφεθεί στις ορέξεις των ιδιωτών, με το γνωστό παιχνίδι μεταξύ επιχειρηματιών, νομαρχών και κυβέρνησης.

Τα ΑμεΑ, οι οικογένειές τους και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να διεκδικήσουν τη δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα για αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν και ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών από και προς τα σχολεία τους με κατάλληλα διαμορφωμένα και ασφαλή μέσα μετακίνησης, εξειδικευμένους μόνιμους οδηγούς και συνοδούς, με απευθείας κρατική χρηματοδότηση.

Μουσική διαμαρτυρία σήμερα

Μία πολύμορφη μουσική και καλλιτεχνική διαμαρτυρία προγραμματίζουν για σήμερα γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί Μουσικών και του Καλλιτεχνικού Σχολείου της Αττικής. Το ραντεβού τους είναι στις 11 π.μ. στην πλατεία Κλαυθμώνος για να διεκδικήσουν λύση στα προβλήματα της μετακίνησης μαθητών.

Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών του Μουσικού Σχολείου Παλλήνης και του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση, η Ε' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής προκήρυξε και τρίωρη στάση εργασίας.

Αντίστοιχη κινητοποίηση θα γίνει το Σάββατο 6 Οκτώβρη στη Θεσσαλονίκη, έξω από το Κρατικό Ωδείο, με τη συμμετοχή των Μουσικών Σχολείων της Β. Ελλάδας.

Προβλέπεται... βαρύς χειμώνας για τις σχολικές επιτροπές

Συζητήθηκε Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή για τη χρηματοδότηση των επιτροπών, άρα και των σχολείων

Οι άγριες περικοπές και στον τομέα της Παιδείας έχουν οδηγήσει στο να είναι άδεια τα ταμεία των σχολικών επιτροπών και ενόψει του χειμώνα θα βρεθούμε μπροστά στο φαινόμενο μαζικά τα σχολεία να μην έχουν πετρέλαιο ή φυσικό αέριο για τη θέρμανσή τους.

Το θέμα έφερε χτες στη Βουλή με Επίκαιρη Ερώτηση ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θ. Παφίλης, ζητώντας τη λήψη άμεσων μέτρων για να μην ζήσουμε καταστάσεις όπως πριν από αρκετά χρόνια όταν οι μαθητές των ορεινών περιοχών κουβαλούσαν από το σπίτι τους ξύλα για τη θέρμανση.

Οπως κατήγγειλε, παρά την πρόβλεψη του νόμου ότι πρέπει να δοθούν στα σχολεία 120 εκατομμύρια, έχουν δοθεί μόλις 40 και η κατάσταση θα χειροτερεύσει αφού με το νέο βάρβαρο πακέτο που ετοιμάζεται θα υπάρξουν 500 εκατομμύρια περικοπές από τους δήμους, ενώ η εξίσωση του φόρου πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης θα επιδεινώσει το πρόβλημα.

Ζήτησε να εξασφαλιστεί τώρα η επαρκής χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, να απαλλαγούν τα σχολεία από την καταβολή ΦΠΑ για τη θέρμανση - προνόμιο που έχουν οι εφοπλιστές και οι πρεσβείες αλλά όχι τα σχολεία.

Απαντώντας ο υπουργός Εσωτερικών Ε. Στυλιανίδης παραδέχθηκε ότι παρά την πρόβλεψη του νόμου για τη χορήγηση 120 εκατομμυρίων, τελικά στον προϋπολογισμό εγγράφηκαν μόνο 80 και μέχρι τώρα έχουν δοθεί στις σχολικές επιτροπές τα 40. Κατά τον υπουργικό ισχυρισμό το επόμενο διάστημα θα συνεχίσει η ροή της χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των αναγκών ενώ στα σχέδια της κυβέρνησης, όπως είπε, είναι να ιδρυθεί ενιαία αρχή προμηθειών ανά δήμο προκειμένου να επιτυγχάνονται καλύτερες τιμές στα καύσιμα και να προωθηθεί η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στα σχολεία.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ερωτηματολόγιο προώθησης της «αξιολόγησης»

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών έχει ήδη καλέσει να μη συμπληρωθεί το ερωτηματολόγιο για την «αξιολόγηση» του σχολείου και του εκπαιδευτικού της «αγοράς»

Το υπουργείο Παιδείας προχωρά τη διαδικασία για την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού συστήματος. Χτες ...κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να απαντήσουν σε σχετικό ερωτηματολόγιο, που υπάρχει σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα (http://evaluation.minedu.gov.gr) και ζητά από τους εκπαιδευτικούς να ...καταθέσουν τις απόψεις τους μέχρι την επόμενη Τρίτη, 9 Οκτώβρη.

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών μετά τις ανακοινώσεις του υπουργείου, τέλη Αυγούστου, για το χρονοδιάγραμμα προώθησης της «αξιολόγησης», κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να σταθούν ενάντια στην «αξιολόγηση» και, μεταξύ άλλων, να μη συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο που είχε εξαγγελθεί.

Στο ερωτηματολόγιο που συμπληρώνεται (ανώνυμα), μεταξύ άλλων περιέχονται και ερωτήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση του σχολείου της «αγοράς» και τους σκοπούς της «αξιολόγησης».

Στην πρώτη ερώτηση, ο εκπαιδευτικός ...καλείται ν' απαντήσει σε ποιο βαθμό («καθόλου», «λίγο», «αρκετά», «πολύ) πρέπει να αποτελούν αντικείμενο «αξιολόγησης» το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος (δομές, υπηρεσίες, υποδομές, χρηματοδότηση, προγράμματα σπουδών, βιβλία, επιμόρφωση κ.λπ.), τα στελέχη εκπαίδευσης, η σχολική μονάδα, ο εκπαιδευτικός.

Στη δεύτερη ερώτηση, ο εκπαιδευτικός πρέπει ν' απαντήσει σε ποιο βαθμό το εκπαιδευτικό σύστημα, τα στελέχη εκπαίδευσης, το σχολείο και εκπαιδευτικός πρέπει να έχουν «εξωτερική αξιολόγηση», «εσωτερική αξιολόγηση», «αυτο - αξιολόγηση» ή και συνδυασμό και των τριών. Μάλιστα, δίνονται και οι σχετικές ερμηνείες:

  • Στην «εξωτερική αξιολόγηση» αξιολογούν «φορείς, άτομα - εμπειρογνώμονες που δεν έχουν υπηρεσιακή σχέση με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο» (π.χ. ανεξάρτητη αρχή).
  • Στην «εσωτερική αξιολόγηση» αξιολογούν «φορείς ή άτομα που έχουν υπηρεσιακή σχέση με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο».
  • Στην «αυτο-αξιολόγηση» «φορείς και άτομα αξιολογούν τον εαυτό τους».

Στην τρίτη ερώτηση, το θέμα είναι με τι πρέπει να συνδέεται η «αξιολόγηση». Μεταξύ των απαντήσεων (βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος, του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου) υπάρχει και η «βελτίωση», «ενίσχυση» και «επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών», αλλά και ξεκάθαρα «προαγωγή των εκπαιδευτικών», όπως και η «μισθολογική εξέλιξή» τους. Επίσης, υπάρχει και το «άνοιγμα» του σχολείο στην κοινωνία, που με τη λογική του σχολείου της «αγοράς» σημαίνει σχολείο που θα αναζητά χρηματοδότες και θα αναπτύσσει ανταποδοτικές λειτουργίες...

Η τέταρτη ερώτηση αφορά τους φορείς που θα συμμετέχουν στην αξιολόγηση. Μεταξύ των φορέων είναι από τον Περιφερειακό διευθυντή και τον διευθυντή του σχολείου μέχρι το Σύλλογο διδασκόντων και κάποια ανεξάρτητη αρχή. Η πέμπτη ερώτηση έχει να κάνει με τις φάσεις που θα περιλαμβάνει η «αξιολογική διαδικασία» (π.χ. προαξιολογική φάση, φάση παρακολούθησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.ά.). Η έκτη ερώτηση είναι σαφής, το ερωτηματολόγιο προωθεί τη λύση που ήδη έχει «πέσει στο τραπέζι»: Τη θεσμοθέτηση μιας «ανεξάρτητης αρχής».

Είναι φανερό πως το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο φτιάχτηκε για να ...συμφωνήσουν οι εκπαιδευτικοί, ενώ ανάμεσα στις γενικόλογες ερωτήσεις και απαντήσεις εισάγονται και τα συγκεκριμένα μέτρα που επιδιώκεται να προωθηθούν. Σκοπός είναι ένας: Να διαμορφωθεί ο εκπαιδευτικός του σχολείου της «αγοράς», που όταν θα υλοποιεί τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες θα ανταμείβεται με διάφορους τρόπους (εξέλιξη, μπόνους ή ό,τι άλλο). Η «αξιολόγηση» δε θα αφορά την ποιότητα της εκπαίδευσης, αλλά θα «μετρά» τη δραστηριότητα του σχολείου σα να είναι επιχείρηση. Θα αντιμετωπίζει τον εκπαιδευτικό σαν υπάλληλο που πρέπει να υλοποιεί τα σχέδια του σχολείου - επιχείρηση...

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις οι εργολαβικοί εργαζόμενοι

Με κλιμάκωση του αγώνα και συντονισμό των κινητοποιήσεών τους, συνεχίζουν τον αγώνα ενάντια στην υποχρηματοδότηση της Παιδείας και τις απολύσεις, οι εργολαβικοί εργαζόμενοι, το Διοικητικό Προσωπικό και οι διδάσκοντες του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Οι εργολαβικοί του ΑΠΘ χτες μέσα από μαζική συνέλευση αποφάσισαν να συνεχίσουν την κατάληψη του κτιρίου διοίκησης και τις απεργιακές κινητοποιήσεις, απαιτώντας μόνιμη και σταθερή δουλειά και κατάργηση των εργολαβιών που τους κρατούν σε εργασιακή ομηρία και ταυτόχρονα γεμίζουν τους εργολάβους με τζάμπα ζεστό χρήμα. Οι εργαζόμενοι απάντησαν έτσι και στο Πρυτανικό Συμβούλιο του ΑΠΘ που τους ζητά να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις, ενώ την ίδια ώρα δεν κάνει τίποτε ούτε για να πληρωθούν τα δεδουλευμένα που τους οφείλει ο εργολάβος για τους τελευταίους δύο μήνες ούτε για να σταματήσει οριστικά η εργασιακή τους ομηρία με απευθείας πρόσληψη από το ΑΠΘ.

Στη συνέλευση των εργολαβικών παραβρέθηκε χτες και μίλησε η βουλευτής του ΚΚΕ Ελένη Γερασιμίδου. Εξέφρασε τη συμπαράσταση του ΚΚΕ στον αγώνα τους για να φύγουν οι εργολάβοι και να μονιμοποιηθούν οι εργαζόμενοι. Σημείωσε ότι αυτά που βιώνουν όλα τα τελευταία χρόνια και πιο οξυμένα σήμερα, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών που πιστά εφάρμοσαν διαχρονικά οι κυβερνήσεις, αλλά και της πολιτικής ιδιωτικοποίησης της Παιδείας. Και τους κάλεσε να μπουν αποφασιστικά στον αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.

Νωρίτερα, το ΔΣ του Συλλόγου Διοικητικών Υπαλλήλων αποφάσισε και καλεί σήμερα γενική συνέλευση των εργαζομένων, όπου θα εισηγηθεί την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας για αύριο Τετάρτη και στάσεις εργασίας από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι για την Πέμπτη και την Παρασκευή.

Αντίστοιχες κινητοποιήσεις αποφάσισε και ο ΕΣΔΕΠ ΑΠΘ, συντονίζοντας τις δράσεις του με τους εργαζόμενους.

Στο μεταξύ, χτες, δόθηκε στη δημοσιότητα η απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου του ΑΠΘ και της επιτροπής των Κοσμητόρων που συνεδρίασε την Παρασκευή και συζήτησε το θέμα των εργαζομένων στις εργολαβίες φύλαξης, καθαριότητας και συντήρησης.

Μεταξύ άλλων, ζητούν:

Από το υπουργείο Παιδείας την καταβολή 5,2 εκατ. ευρώ προκειμένου να συνεχίσουν να χρηματοδοτούνται οι υπηρεσίες φύλαξης, καθαριότητας και συντήρησης του ιδρύματος μέχρι το τέλος του 2012.

Από τους εργαζόμενους, να σταματήσουν άμεσα την κατάληψη και να αναστείλουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις.

Από τις εταιρείες εργολαβιών εκτέλεσης έργων στο ΑΠΘ να εκπληρώσουν άμεσα τις συμβατικές υποχρεώσεις προς τους εργαζόμενους.

Επίσης προτείνουν την Πέμπτη 4 Οκτώβρη να μη διεξαχθούν εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητες προκειμένου να πραγματοποιηθούν γενικές συνελεύσεις σχολών και τμημάτων με σκοπό να συζητηθούν οι έκτακτες συνθήκες ανάγκης που αντιμετωπίζει το πανεπιστήμιο.

Τέλος, ανακοινώνουν ότι η συνεδρίαση της συγκλήτου, που ήταν προγραμματισμένη να γίνει την περασμένη Παρασκευή και αναβλήθηκε με πρόσχημα την κατάληψη του κτιρίου διοίκησης, θα γίνει την Παρασκευή 5 Οκτώβρη.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ