Από το 39ο Φεστιβάλ στη Θεσσαλονίκη |
Εγώ θυμάμαι και αν με ρωτούσατε ποια είναι η στιγμή που αισθάνθηκα πολύ ευτυχισμένος και καλλιτεχνικά, θα σας έλεγα το '78 - '79, όταν παρουσίασα τη μουσική πράξη στον Μπρεχτ, που ναι μεν ήταν ένα πολιτικό έργο, απ' την άλλη μεριά ήταν ένα έργο για πιάνο, δυο κλαρινέτα και φωνή, φωνή ο Γιάννης Κούτρας, τότε παντελώς άγνωστος, και 20.000 κόσμος επί μια ώρα, παρέμενε εν σιωπή παρακολουθώντας. Αυτό για μένα είχε εκτός από την πολιτική σημασία και μια πολιτιστική σημασία και χαίρομαι που το εισέπραξα.