Πρόκειται για το σταθμό στη Μουσθένη Καβάλας και τα χαράτσια που θα πληρώνουν οι οδηγοί είναι τα εξής:
2,40 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 1,70 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 6,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και λεωφορεία, και 8,40 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδιωτικοποίηση που σχεδιάζει η συγκυβέρνηση για την Εγνατία Οδό θα επιφέρει πενταπλασιασμό της τιμής των διοδίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σενάριο στο οποίο έχει καταλήξει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), για να προσελκύσει τους επιχειρηματίες επενδυτές, προβλέπει ότι ο ιδιώτης παραχωρησιούχος θα αναπτύξει και θα εκμεταλλεύεται 15 σταθμούς διοδίων στον κύριο άξονα των 680 χιλιομέτρων (Ηγουμενίτσα - Κήποι Εβρου), από 6 που λειτουργούν σήμερα, και άλλους 6 στους κάθετους άξονες (η κατασκευή του πρώτου στους Ευζώνους έχει ήδη δρομολογηθεί). Δηλαδή, στο συνολικό σύστημα της Εγνατίας απλώνεται ένα απέραντο δίχτυ από 21 σταθμούς είσπραξης χαρατσιών που θα εκμεταλλεύεται ο ιδιώτης! Οσο για το ύψος των διοδίων προβλέπεται ότι θα εφαρμοστεί η ίδια τιμολογιακή πολιτική που υπάρχει και στις υφιστάμενες συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητόδρομων. Δηλαδή, θα ξεκινά με βάση τα 4 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο και θα έχει ανώτατο «πλαφόν» τα 6 λεπτά ανά χλμ. (προ ΦΠΑ και πληθωριστικής προσαρμογής σε σχέση με το 2003). Ολα αυτά σημαίνουν ότι η τελική τιμή τους θα φτάσει τα 9 λεπτά το χιλιόμετρο, που σημαίνει ότι η διαδρομή Ηγουμενίτσα - Κήποι θα στοιχίζει πλέον 61,20 ευρώ, από 14,40 ευρώ σήμερα.