Παρασκευή 23 Οχτώβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Να καταργηθούν όλα τα διόδια

Σήμερα στις 4 μ.μ. η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Εργαζομένων στη Βιομηχανική Ζώνη Κρυονερίου - Αγίου Στεφάνου διοργανώνει συγκέντρωση

Τον περασμένο Μάρτη η Επιτροπή Πρωτοβουλίας είχε προχωρήσει σε αντίστοιχες κινητοποιήσεις, ματαιώνοντας τα σχέδια εγκατάστασης διοδίων
Τον περασμένο Μάρτη η Επιτροπή Πρωτοβουλίας είχε προχωρήσει σε αντίστοιχες κινητοποιήσεις, ματαιώνοντας τα σχέδια εγκατάστασης διοδίων
Να καταργηθούν όλα τα διόδια - Ελεύθερη διέλευση παντού - Κανένας σταθμός διοδίων ούτε στον Αγιο Στέφανο, ούτε σε άλλη περιοχή.

Με τα βασικά αυτά αιτήματα, η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Εργαζομένων στη βιομηχανική ζώνη Κρυονερίου - Αγίου Στεφάνου καλεί σήμερα, για ακόμη μια φορά, στις 4 το απόγευμα στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου, σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Οπως σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της η Επιτροπή Πρωτοβουλίας: «Πληρώσαμε και πληρώνουμε την κατασκευή και τη συντήρηση των δρόμων με τη γενική και άμεση φορολογία. Πληρώσαμε και πληρώνουμε τους ήδη βαρείς ειδικούς φόρους στα καύσιμα και τα τέλη κυκλοφορίας. Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στρέφονται ενάντια στα συμφέροντα και τις ανάγκες των εργαζομένων». Κάλεσμα για συμμετοχή στη συγκέντρωση απευθύνει και η Επιτροπή Παρέμβασης κατοίκων Αγίου Στεφάνου.

Να υπενθυμίσουμε ότι την περασμένη άνοιξη κάτοικοι και εργαζόμενοι της περιοχής εμπόδισαν τις εργασίες για την κατασκευή σταθμού στον Αγιο Στέφανο, προειδοποιώντας ότι ο αγώνας δεν τελείωσε, γιατί θα υπάρξει και νέα προσπάθεια εγκατάστασης διοδίων.

Στην ανακοίνωση, η Επιτροπή Πρωτοβουλίας υπενθυμίζει ότι «το 2002 η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ξεκινά τους διαγωνισμούς για την παραχώρηση του εθνικού οδικού δικτύου στο μεγάλο κεφάλαιο, μέσω των περίφημων "αναθέσεων με αυτοχρηματοδότηση". Στη συνέχεια, η κυβέρνηση της ΝΔ τα ονόμασε ΣΔΙΤ (Συμβάσεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα). Πέντε συμβάσεις υπογράφηκαν από την κυβέρνηση της ΝΔ που μόλις παρέδωσε τη σκυτάλη στο ΠΑΣΟΚ». Αξίζει να σημειωθεί ότι με τις συμβάσεις αυτές: Παραχωρείται η εκμετάλλευση του εθνικού δικτύου σε μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους και οι όμιλοι αυτοί αναλαμβάνουν την επέκταση του εθνικού οδικού δικτύου. Η συμμετοχή τους στο κόστος κατασκευής θα είναι μόνο 5%, αλλά και αυτή υπερκαλύπτεται από την προκαταβολική είσπραξη διοδίων στα ήδη κατασκευασμένα τμήματα των οδικών αξόνων με χρήματα του ελληνικού λαού.

Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Εργαζομένων υπογραμμίζει ότι «η σημερινή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το μόνο που λέει ότι θα κάνει είναι η επαναδιαπραγμάτευση μήπως και "ευαρεστηθούν" οι επιχειρηματίες να μειώσουν το ύψος των διοδίων, με κίνητρο την αντίστοιχη μείωση της φορολογίας τους για να μη χάσουν τα κέρδη. Οχι μόνο δε συζητά το ενδεχόμενο κατάργησης του χαρατσιού, αλλά μόλις πριν λίγες μέρες ξεκαθάρισε ότι θα επιχειρήσει να διαπραγματευτεί το ύψος των επόμενων αυξήσεων που θα επιβληθούν στα μέσα του 2010 και στις αρχές του 2011».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ