Την υλοποίηση εκστρατείας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε συνεργασία με την Ενωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών, με θέμα την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, δηλαδή την προβολή δυο τηλεοπτικών σποτ, ανακοίνωσε προχτές το υπουργείο Υγείας.
Η ...εκστρατεία θα διαρκέσει όλο το Σεπτέμβρη και χορηγός επικοινωνίας είναι γνωστό τηλεοπτικό κανάλι, ενώ το υπουργείο στην ανακοίνωσή του αναφέρει ότι θα συμπληρωθεί από «στοχευμένες δράσεις ενημερωτικής και εκπαιδευτικής εμβέλειας για το καίριο ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ», οι οποίες βέβαια δεν κατονομάζονται.
Είναι βέβαιο και αποδεδειγμένο ότι σοβαρά προβλήματα όπως αυτό της κατανάλωσης αλκοόλ από ανήλικους ή της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ δεν αντιμετωπίζονται με τηλεοπτικά σποτάκια επικοινωνιακού χαρακτήρα. Ομως, η ηγεσία του υπουργείου Υγείας συστηματικά υποβιβάζει την αναγκαία αγωγή υγείας και την προστασία της δημόσιας υγείας - που έπρεπε να γίνεται ολοκληρωμένα από το κράτος και απουσιάζει - στην εταιρική ευθύνη. Και έτσι όχι μόνο διαφημίζει ένα ουσιαστικά ανύπαρκτο έργο σε κρίσιμους τομείς, αλλά εξυπηρετεί και τα συμφέροντα των επιχειρηματιών που χτίζουν κοινωνικό πρόσωπο, πλασάροντας την «ψευδαίσθηση» ότι στον ...επίγειο παράδεισο της ελεύθερης αγοράς μπορεί ο ...λύκος να φυλάει τα πρόβατα.