Ναύτης του πλοίου αποκεφαλίστηκε, όταν ο κάβος του σαπιοκάραβου έσπασε, κατά την πρόσδεσή του στο λιμάνι του Γυθείου
Eurokinissi |
Ο σπασμένος κάβος (αριστερά) που σκότωσε το ναυτεργάτη. Οι υπόλοιποι κάβοι(κάτω) βρίσκονται κι αυτοί σε άθλια κατάσταση |
Το σαπιοκάραβο, ηλικίας 31 ετών, που επανειλημμένα έχει παρουσιάσει βλάβες μεσοπέλαγα, έχοντας αντικαταστήσει το επίσης σαπιοκάραβο «Μυρτιδιώτισσα», που πριν λίγο διάστημα είχε «κάτσει» στα βράχια στα Κύθηρα, εκτελούσε το δρομολόγιο (κάθε Τετάρτη) Γύθειο - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσσαμο - Αντικύθηρα - Γύθειο - Πειραιά. Κατά τη διαδικασία πρόσδεσης του πλοίου στο λιμάνι του Γυθείου με την πρύμνη, έσπασε ο κάβος, με αποτέλεσμα να αποκεφαλιστεί κυριολεκτικά ο 40χρονος ναύτης Μιχάλης Κοκώνης, που βρισκόταν πάνω από τον καταπέλτη. Την ώρα του ατυχήματος στην περιοχή έπνεαν άνεμοι 4-5 μποφόρ. Στο πλοίο επέβαιναν 245 επιβάτες, 85 ΙΧ και 2 φορτηγά και μέχρι αργά χτες παρέμενε στο λιμάνι του Γυθείου.
Επιβάτης του πλοίου ανέφερε στο «Ρ» πως από τη στιγμή που μπήκε στο καράβι, παρατήρησε πως ο κάβος ήταν κομμένος σε δύο σημεία και έμοιαζε με «ένα κουρέλι έτοιμο να διαλυθεί». Οι συχνές βλάβες, που παρουσίαζε τα τελευταία χρόνια το πλοίο, είχαν προκαλέσει την αντίδραση των κατοίκων της Ικαρίας και των Φούρνων, όπου εκτελούσε δρομολόγια. Οι δήμαρχοι των νησιών αυτών είχαν εκφράσει τη διαμαρτυρία τους για την «ασυδοσία και την αναλγησία των ακτοπλοϊκών εταιρειών», που - όπως χαρακτηριστικά τόνιζαν μόλις το Μάρτη του 2007, με επιστολή τους στο ΥΕΝ - «ψευτοδιορθώνουν σοβαρές βλάβες και ξαναβάζουν τα ίδια πλοία "κουρέλια" στις γραμμές μας». Το «κουρέλι» αυτό δρομολογήθηκε στο λιμάνι του Γυθείου και αποκεφάλισε το ναυτεργάτη.