Η έντονη επέκταση των μονοπωλίων αλυσίδων καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων και τα επόμενα χρόνια και η συγκέντρωση του τζίρου σε ολοένα και λιγότερους εμπορικούς ομίλους σε βάρος των μικρότερων μεμονωμένων εμπορικών καταστημάτων είναι από τις βασικές διαπιστώσεις της έρευνας της ICAP αναφορικά με τη συγκεκριμένη αγορά που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.
Οπως διαπιστώνουν οι συντάκτες της έρευνας, οι αλυσίδες καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων που έκαναν έντονα την εμφάνισή τους στην αγορά στις αρχές της δεκαετίας του '90 συνεχίζουν να επεκτείνονται εκτοπίζοντας σταδιακά τα μεμονωμένα σημεία πώλησης. Η τιμολογιακή πολιτική, η αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος, η διαφημιστική προβολή είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους επιδιώκουν να επιβληθούν στην αγορά σε βάρος των μικρότερων καταστημάτων. Ακόμη, παρατηρείται ότι οι πιστωτικές διευκολύνσεις που έχουν τη δυνατότητα λόγω οικονομικών μεγεθών να παρέχουν επιτρέπουν την αύξηση των πωλήσεών τους ακόμα και σε περιόδους έλλειψης ρευστότητας στην αγορά.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που επεξεργάστηκε η ICAP στο διάστημα 1996 - 2006 το συνολικό μέγεθος της αγοράς που κατέχουν οι αλυσίδες καταστημάτων του κλάδου με τουλάχιστον τρία καταστήματα που λειτουργούν κάτω από το ίδιο εμπορικό σήμα σημείωσε μέσο ετήσιο ρυθμό αύξηση 13,7%. Μάλιστα, μόλις 64 εταιρείες από αυτές είχαν αύξηση πωλήσεων το 2006 κατά 14,7% και κέρδη προ φόρου εισοδήματος αυξημένα κατά 56%. Για τη διετία 2007 - 2008 αναμένεται η συγκεκριμένη αγορά να εμφανίσει μέση ετήσια αύξηση κατά 10%.