Παρασκευή 12 Νοέμβρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΔΙΕΘΝΗ
ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΤΗΣ «EGYPT AIR»
Στο «σκοτάδι» ακόμη οι έρευνες

 

ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ.-

Ολες οι ελπίδες για να δοθεί μία απάντηση στα ερωτηματικά που εγέρθηκαν με την πτώση του μοιραίου αεροσκάφους των Αιγυπτιακών Αερογραμμών, είχαν εναποτεθεί στο «μαύρο κουτί» του «Μπόινγκ 767» που ανασύρθηκε από τα βάθη του Ατλαντικού την Τρίτη. Ωστόσο, η ανάλυση των στοιχείων από την ειδική ερευνητική ομάδα, που είχαν καταγραφεί στο «μαύρο κουτί», μάλλον περισσότερο σύγχυση επέφερε, καθώς καμία μηχανική βλάβη δεν ήταν καταγραμμένη, αλλά όλα κυλούσαν απολύτως ομαλά μέχρι τη στιγμή που αποσυνδέθηκε ο αυτόματος πιλότος και τότε το «Μπόινγκ» έκανε τη μοιραία βουτιά από τα 33.000 πόδια και συνετρίβη ανοιχτά της Μασαχουσέτης τα ξημερώματα της 31ης Οκτώβρη.

Τώρα όλοι ψάχνουν για το δεύτερο «μαύρο κουτί», το οποίο δεν έχει ακόμα ανασυρθεί και οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή επιδεινώθηκαν ακόμα περισσότερο, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνουν τα μέγιστα τις ερευνητικές προσπάθειες. Στο δεύτερο «μαύρο κουτί» έχουν ηχογραφηθεί οι συνομιλίες των πιλότων του αεροσκάφους, οπότε οι ειδικοί της Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ που απαρτίζουν την ειδική ερευνητική ομάδα, θα μπορούν να δώσουν μία πληρέστερη εικόνα για το τι ακριβώς συνέβη και η πτήση 990 της «Egypt Air» κατέληξε μαζί με τους 217 επιβαίνοντες στα άραχνα και αφιλόξενα νερά του Ατλαντικού. Ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, Τζιμ Χολ, έδωσε τις πρώτες πληροφορίες στη δημοσιότητα και δήλωσε ότι η πτώση του αεροσκάφους οφείλεται στην αποσύνδεση του αυτόματου πιλότου, κάτι εντελώς ασυνήθιστο μιας και μόλις το αεροσκάφος είχε συνδεθεί με τον αυτόματο πιλότο για να αρχίσει το μακρύ ταξίδι και να διασχίσει τον Ατλαντικό, χωρίς όμως να διευκρινίζει αν αυτή η αποσύνδεση έγινε μηχανικά από τους ίδιους τους πιλότους ή αυτόματα. Υποθέσεις που η κάθε μία έχει τη δική της βαρύτητα και φυσικά σημασία...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ