Η θεατρική πολιτική, για την οποία επί χρόνια καυχώνται οι υπουργοί Πολιτισμού του δικομματισμού είναι απλώς λόγια. Ενα κομμάτι της είναι ο θεσμός των επιχορηγήσεων του ελεύθερου θεάτρου, που τον έθεσαν στην κλίνη του Προκρούστη, αλλά και τα ΔΗΠΕΘΕ που πνέουν τα λοίσθια, αλλά το ΥΠΠΟ ...«αγρόν ηγόρασεν». Οι πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Πολιτισμού που «ενδύθηκαν» με υποσχέσεις προκάλεσαν τη μήνιν αρκετών.
Μετά την ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας του ηθοποιού - σκηνοθέτη Γιώργου Αρμένη, ακολούθησε επιστολή του σκηνοθέτη - καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου, Γιώργου Οικονόμου, ο οποίος επισημαίνει τη μη εκπροσώπηση των ΔΗΠΕΘΕ στη συνάντηση για τη θεατρική πολιτική του ΥΠΠΟ, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Η κυβέρνηση έχει επιδείξει μεγάλη αμηχανία ως προς τα ΔΗΠΕΘΕ. Κι όμως, ο θεσμός αυτός είναι πολύτιμος. Αρκεί να μείνει προσηλωμένος στους στόχους του. Τα ΔΗΠΕΘΕ υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν, για δύο πολύ απλούς, σημαντικούς και αυτονόητους λόγους. Πρώτον για την απαραίτητη πολιτιστική τους προσφορά στην περιφέρεια και δεύτερον γιατί είναι σημαντικοί χώροι άσκησης της θεατρικής τέχνης με ορατά αποτελέσματα στη συνολική απόδοση του επαγγέλματος. Υπάρχουν κι άλλοι πολλοί λόγοι που συνηγορούν υπέρ του θεσμού και επίσης πολλές αφορμές απαξίωσής του. Αλλά η προσφορά στο κοινό και στην τέχνη, πιστεύω, πως δικαιολογούν μια δυναμική και συντονισμένη προσπάθεια για να τους δώσουμε φτερά. Οχι να τους τα κόψουμε...».