«Τα έργα πρέπει να είναι αποκλειστικής ευθύνης του Δημοσίου χωρίς την επιβολή διοδίων», τόνισε ο εισηγητής του ΚΚΕ Παναγιώτης Κοσιώνης, κατά τη συζήτηση στη Βουλή της σύμβασης παραχώρησης
Την πάγια θέση του ΚΚΕ ότι «τα έργα πρέπει να είναι αποκλειστικής ευθύνης του Δημοσίου, και ο σχεδιασμός και η μελέτη και η επίβλεψη και η λειτουργία» επανέλαβε ο Π. Κοσιώνης, σημειώνοντας ότι «το κόστος το πληρώνει ο ελληνικός λαός, ο απλός φορολογούμενος, ενώ μετά το πληρώνει και ως χρήστης». Αναφερόμενος στη σύμβαση και συγκρίνοντάς τη με αυτή της Ιόνιας Οδού, ο Π. Κοσιώνης είπε ότι «υπάρχει πρακτικά μια μεγαλύτερη εύνοια του παραχωρησιούχου σε πάρα πολλούς τομείς», αφού «από το σύνολο των 205 χιλιομέτρων μόνον 100 θα κατασκευάσει ο παραχωρησιούχος», ενώ παρέχονται και εγγυήσεις για επιδοτήσεις του Δημοσίου, αν οι εισπράξεις της κοινοπραξίας δεν είναι οι αναμενόμενες...
Οσον αφορά τα διόδια, ο εισηγητής του ΚΚΕ σημείωσε ότι θα είναι πανάκριβα. Τέλος, τόνισε ότι στην κατασκευαστική εταιρία παρέχονται εγγυήσεις ότι δε θα αναπτυχθούν ανταγωνιστικά έργα, ιδιωτικά ή δημόσια, που θα θίγουν την κερδοφορία της.
Από την πλευρά της κυβέρνησης ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, έκανε λόγο για «έργο ανάπτυξης», ενώ σημείωσε προκλητικά ότι «δεν μπορούμε να αλλάξουμε την τιμή των διοδίων», η οποία έχει οριστεί στα 0,45 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ ο Δ. Κουσελάς μίλησε για «ένα δρόμο που μπορεί και πρέπει να παίξει ουσιαστικό ρόλο για την ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής», προϊδεάζοντας για θετική ψήφο του ΠΑΣΟΚ στην ολομέλεια της Βουλής.