Ενα Omega που θα βάλει δυναμικά την Opel στο παιχνίδι των "μεγάλων" αυτοκινήτων, θα παρουσιάσει μέσα στο Σεπτέμβρη η Opel
Το νέο μοντέλο, είναι όντως νέο, αφού η σχεδιαστική γραμμή έξω - μέσα είναι νέα, ενώ και ο βενζινοκινητήρας των 2.2 λίτρων είναι νέος. Οι αλλαγές αφορούν το ένα τρίτο των εξαρτημάτων που συνθέτουν το μοντέλο, και για την παραγωγή του νέου Omega επενδύθηκαν 300 εκατομμύρια γερμανικά μάρκα.
Ο τετρακύλινδρος δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας των 2.200 κ.ε.κ., είναι ιδιαίτερα αθόρυβος με ομαλότερη λειτουργία, και την εξαιρετική ροπή των 205Νm, που αποδίδεται στις 4.000σ.α.λ., ενώ και η ιπποδύναμη των 144 ίππων υποδέχονται μια τελική 210 χλμ/ώρα.
Στα συν, βέβαια, οι καλές ρεπρίζ καθώς και η κατανάλωση των 9,4lt ανά 100 χλμ.
Για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του πισωκίνητου Omega 2000 η Opel βελτίωσε το πλαίσιο δυναμικής ασφάλειας (DSA), κάνοντας μια σειρά αλλαγές στη γεωμετρία του εμπρός άξονα, καθώς και νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και το τιμόνι. Ξανασχεδιασμένο είναι και το "Quick - Power" σερβόφρενο, το οποίο αναγνωρίζει ακόμη και τη διαφορά ταχύτητας στο πάτημα του πεντάλ.
Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας έχουν υιοθετηθεί τα ενεργητικά προσκέφαλα, τα οποία σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης μετακινούνται προς τα εμπρός, ώστε να προστατεύσουν το κεφάλι από το τίναγμα προς τα πίσω. Στα στάνταρ αξεσουάρ βρίσκονται ακόμη και οι πλευρικοί αερόσακοι, κάτι που ολοκληρώνει το πακέτο "ασφάλεια", το οποίο περιλαμβάνει τα πάντα.
Από τα αξεσουάρ άνεσης ξεχωρίζει το σύστημα κινητής τηλεφωνίας, το οποίο είναι όλο ενσωματωμένο και διαθέτει τηλεχειριστήριο στο τιμόνι, ενώ και το σύστημα πλοήγησης είναι τελευταίας γενιάς.
Το Omega θα συνοδεύεται από 10ετή εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας, ενώ στην γκάμα εκτός του στέισον θα προστεθούν και άλλες εκδόσεις με κορυφαία αυτή με το V8 κινητήρα των 5.7 λίτρων.