Θα 'χετε δει το προεκλογικό σποτ του ΠΑΣΟΚ, για τα χιλιάδες έργα που συντελούνται στην Ελλάδα και της αλλάζουν - υποτίθεται - όψη και πορεία. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα, λοιπόν, των έργων αυτών αποτελεί και ο νέος δρόμος "παράκαμψης της Χαλκίδας" - αρχίζει αμέσως μετά την ψηλή γέφυρα - που δόθηκε πρόσφατα και όπως όπως στην κυκλοφορία, ενώ τα εγκαίνιά του θα γίνουν μετά τις εκλογές.
Η κατασκευή της "προσωρινής παράκαμψης Χαλκίδας, μήκους δύο μόλις χιλιομέτρων, ξεκίνησε το... 1990. Κατά μέσο όρο, δηλαδή, κατασκευάζονταν 225 μέτρα (!!!) το χρόνο. Περιττό, βέβαια, να σημειώσουμε, ότι υπερέβη κατά πολύ τον αρχικό προϋπολογισμό. Λόγω κόστους - όπως επικαλέστηκαν οι αρμόδιοι (ΥΠΕΧΩΔΕ, κ.ά.) - δεν επιλέχτηκε η λύση της ευθείας σύνδεσης με γέφυρα, αλλά προτιμήθηκε το μπάζωμα της θάλασσας και η παράλληλη πορεία του δρόμου, με συνέπεια τις συνεχείς στροφές.
Αφού, τέλος πάντων, δόθηκε τώρα στην κυκλοφορία, θα περίμενε κανείς, να ήταν από τους καλύτερους δρόμους, μετά την πολύχρονη κυοφορία του. Πού κάτι τέτοιο όμως. Ο ασφαλτοτάπητας έχει σοβαρές ατέλειες. Δεν υπάρχει σήμανση. Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός απ' την παλιά είσοδο - έξοδο της Χαλκίδας. Κατά τ' άλλα, λέγεται εθνικός δρόμος, ταχείας κυκλοφορίας, με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο.
Οσοι τον "γεύεστε" τις μέρες αυτές, μπορείτε να ανταποδώσετε τα ανάλογα στην κυβέρνηση, στις 13 Ιούνη...