Σχετική ερώτηση κατέθεσε στη Βουλή το ΚΚΕ
Το δρόμο της σταδιακής ιδιωτικοποίησης της "Ολύμπικ Κέτερινγκ" ανοίγει η κυβέρνηση, με την εισαγωγή, έστω και μικρού ποσοστού, μετοχών στο Χρηματιστήριο, κατά το πρότυπο του ΟΤΕ, όπως προανήγγειλε πρόσφατα ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών.
Αυτό επισημαίνουν με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Μήτσος Κωστόπουλος και Σταύρος Παναγιώτου, με την προσθήκη ότι η μετοχοποίηση της εταιρίας, θα στρεβλώσει το χαρακτήρα και θα εντείνει την κερδοσκοπική λειτουργία της επιχείρησης, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που αυτό θα έχει στο προσωπικό της, αλλά και στους καταναλωτές.
Οπως σημειώνουν οι βουλευτές του Κόμματος, λίγες μέρες πέρασαν από τότε που ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών προσπαθώντας να απαντήσει σε άλλη ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για τον κίνδυνο ιδιωτικοποίησης της "Ολυμπιακής Αεροπορίας", υποστήριξε ότι η ΟΑ όχι μόνο δεν πρόκειται να γίνει θυγατρική κάποιας πολυεθνικής, αλλά, αντίθετα, άρχισε διαπραγματεύσεις για την επανάκτηση του 49% των μετοχών της "Ολύμπικ Κέτερινγκ", που είχε παραχωρηθεί σε ιδιώτες το 1991. Το νόημα είναι σαφές: Η εταιρία επιστρέφει στον δημόσιο τομέα, αλλά λίγες μέρες μετά ανακοινώθηκε επίσημα η ιδιωτικοποίηση του Κέτερινγκ με τη μέθοδο της μετοχοποίησης και εισαγωγής μετοχών στο Χρηματιστήριο. Οι βουλευτές του ΚΚΕ τονίζουν ότι στην πραγματικότητα οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι μεγάλες, όχι μόνο γιατί δεν ακύρωσε το σκανδαλώδες συμβόλαιο πώλησης, αλλά επιπλέον γιατί κατέβαλε στους ιδιώτες τριπλάσιο ποσό απ' αυτό που έδωσαν οι ίδιοι για ν' αγοράσουν τις μετοχές, πέραν του ότι όλα αυτά τα χρόνια οι ξένοι επιχειρηματίες εισέπρατταν και άλλα ποσά σαν μέτοχοι.
Στην ερώτηση επισημαίνεται, επίσης, ότι η επιχείρηση υφίσταται μια πραγματική λεηλασία από τους κάθε λογής καιροσκόπους, οι οποίοι κερδοσκοπούν ασύστολα σε βάρος της, αξιοποιώντας πελατειακές ή άλλες σχέσεις, ενώ οι εργαζόμενοι στο Κέτερινγκ μένουν ουσιαστικά "ξεκρέμαστοι".Οι Μ. Κωστόπουλος και Σ. Παναγιώτου ρωτούν τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών, ποια είναι τα μέτρα που πρόκειται να πάρει η κυβέρνηση και πότε, ώστε: Να παραμείνει η "Ολύμπικ Κέτερινγκ" στο Δημόσιο και να πάψει να λειτουργεί ξεκομμένα από τη μητρική "Ολυμπιακή Αεροπορία", να τερματιστεί η εντελώς απαράδεκτη πρακτική να κερδοσκοπούν - σε πελατειακή ή άλλη βάση - σε βάρος της επιχείρησης οι κάθε λογής "ιδιώτες" και τέλος, να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων, με επίκεντρο τη θεσμική και επαγγελματική τους κατοχύρωση.