Ο Θεός... ήταν Φιλανδός για αυτό και ο νέος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1, είναι ο Μίκα Χάκινεν και πρωταθλήτρια η ομάδα του, η Μάκλαρεν Μερσεντές.
Αυτό δε σημαίνει ότι ο συμπαθής Μίκα και η ασημένια ομάδα δεν άξιζαν τους τίτλους. Ομως για να τους κατακτήσουν χρειάστηκε να συμβούν μια σειρά κακοτυχίες στον Μίχαελ Σουμάχερ και τη Φεράρι.
Στη Σουζούκα της Ιαπωνίας, ούτως ή άλλως όλοι έπαιζαν το τελευταίο τους χαρτί. Ο Σουμάχερ τα κατάφερε να είναι ο ταχύτερος στα δοκιμαστικά, και ήλπιζε ότι στην τεχνική πίστα της Ιαπωνίας, αν έφευγε πρώτος θα κατάφερνε να πάρει τη νίκη και ίσως τον τίτλο. Η εκκίνηση όμως επαναλήφθηκε αφού ο Τρούλι δεν κατάφερε να ξεκινήσει τον Προστ. Στη δεύτερη εκκίνηση, αυτός που δεν κατάφερε να ξεκινήσει ήταν ο Σουμάχερ. Ολοι απέδωσαν το σβήσιμο του κινητήρα της Φεράρι στον καταπονημένο συμπλέκτη. Ο Σουμάχερ βρέθηκε από πρώτος, εικοστός πρώτος.
Στην τρίτη εκκίνηση ο Χάκινεν φεύγει πρώτος, όμως όλη η πίστα κοιτάει την κόκκινη Φεράρι και τον Σουμάχερ, που περνάει τους πάντες σαν να μην υπάρχουν. Ο Γερμανός δείχνει ότι θα οδηγήσει όπως μόνον αυτός μπορεί. Κολλάει για λίγο στην έβδομη θέση πίσω από τους άσπονδους εχθρούς του, Χιλ και Βιλνέβ. Τους ξεπερνά και σκαρφαλώνει στην 3η θέση. Ο Χάκινεν οδηγεί μέχρι εκείνη τη στιγμή γρήγορα αλλά λογικά, έχοντας αποκτήσει μια διαφορά 26 δευτερολέπτων. Ο Σουμάχερ οδηγεί κυριολεκτικά πετώντας, κάνοντας ταχύτερο γύρο από τον ανταγωνιστή του σχεδόν κατά ένα δευτερόλεπτο.
Η Φεράρι δίνει τα πρώτα συμπτώματα αστάθειας, λίγο μετά το πίσω δεξί Goodyear κλατάρει. Ο Σουμάχερ παίρνει περπατώντας το δρόμο για τα πιτς. Ο Χάκινεν ακούει ότι είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής, από τα ακουστικά της ενδοσυνενόησης και όπως δήλωσε του ήρθε να τραγουδήσει.
Λίγο μετά ο Σουμάχερ συγχαίρει τον Χάκινεν και την ομάδα του, και δηλώνει πως ο τίτλος δε χάθηκε στη Σουζούκα αλλά στην αρχή του πρωταθλήματος, όταν η Φεράρι δεν ήταν ανταγωνιστική.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι εκτός από τη Μακλάρεν - Μερσεντές, ο τίτλος αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία της Μπριντζεστόουν, της οποίας ο πρόεδρος όμως δεν παρέλειψε να αναφερθεί με κολακευτικά σχόλια στη μεγάλη αντίπαλο Goodyear για τη συνεισφορά της στην εξέλιξη της Φόρμουλα 1.