Λευκά: Ργ1, Ββ4, Πδ1, Πη1, Ιγ4, Αε2, Αε3
Στρ. β2, γ2, ε4, η4, θ2 (12)
Μαύρα: Ρη8, Βα2, Πα8, Πζ8, Ιε5, Αδ7, Αε7
Στρ. α6, δ6, ε6, η7, θ7 (12)
Την κίνηση έχουν τα μαύρα κομμάτια και με έναν όμορφο συνδυασμό κερδίζουν την πατρίδα.
Πρώτα στοιχεία, τακτική, απομάκρυνση και απειλή με 1... Πζ2!! Τα λευκά δε γλυτώνουν την ήττα, όσο καλά και αν αμυνθούν. Για παράδειγμα, αν 2. 1χΙε5 ΠχΑε2 3. Βα3 ΒχΒ 4. βχΒ δχΙ 5. Πχδ7 Αχα3+ 6. Ρδ1 ΠχΑε3 και 0-1. Στο 2. Ββ3 ΒχΒ 3. γχΒ ΠχΑε2 4. ΙχΙε5 Πγ8+ 5. Ρβ1 Αβ5 6. Ιγ4 ΑχΙ! 7. βχΑ ΠχΑ και 0-1.
Χάνει επίσης και το 2. ΑχΠ ΙχΙ 3. γ3 Αα4! 4. Βχγ4 Αη5+ 5. Πδ2 Βα1 ματ!
ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΥΚΑ
Εκτός από το ταλέντο και την ισχυρή κρίση, οι κορυφαίοι GM διαθέτουν αρκετό χρόνο για μελέτη, ενώ παράλληλα οξύνουν και τη φαντασία τους.
Λίγη φαντασία χρειάζεται και το παρακάτω διάγραμμα, όπου παίζουν τα λευκά και νικούν.
Περιμένουμε απαντήσεις και προτάσεις από παλιούς και νέους φίλους της στήλης.
Λευκά: Ρδ2, Πβ1, Πε5, Αη4,
Στρ. γ2, γ3, δ4, ζ6, η7, θ5 (10)
Μαύρα: Ρδ6, Πα2, Πβ8, Αδ7
Στρ. α5, β5, γ4, δ5, ε6, ζ7, ζ4, θ6 (12)