ESTATE είναι το όνομα του νέου station wagon της SAAB που ολοκλήρωσε με αυτή την έκδοση την γκάμα της σειράς 9-5. Πρόκειται για ένα κλασικό SAAB που συνδυάζει απόδοση και ποιότητα, με τους μεγάλους χώρους που κάποιοι οικογενειάρχες θεωρούν αναγκαίους. Είναι εξοπλισμένο με ράγες στερέωσης φορτίου, η εταζέρα είναι αφαιρούμενη και το πορτ μπαγκάζ φωτιζόμενο. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και συρόμενο πάτωμα για ακόμη πιο εύκολη φόρτωση. Τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα (για όσους θέλουν να κάνουν μετακόμιση), ενώ υπάρχει και τρίτη σειρά καθισμάτων που βλέπει προς τα πίσω. Οσο για τη σχεδίαση του πίσω μέρους, οι Σουηδοί τα κατάφεραν αρκετά καλά, αφού "σβήνουν" οι γραμμές αρμονικά και δε σου δίνουν την εντύπωση ότι το πίσω μέρος είναι πρόσθετο.
ΕΝΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ λάστιχο νέας τεχνολογίας το P-3000 παρουσίασε η Pirelli. Χάρη στην ειδική σύνθεση της γόμας, που περιέχει πυρίτιο το οποίο διευκολύνει την κύλιση, καιάνθρακα που "επεμβαίνει" στις χαμηλές θερμοκρασίες αυξάνοντας την πρόσφυση, πετυχαίνει έναν συνδυασμό που υπηρετεί τόσο το περιβάλλον, όσο και την οδήγηση. Ταυτόχρονα μετά από δεκαετή έρευνα έγινε εφικτό να ελαφρύνει το λάστιχο κατά 3% σε σχέση με το P-2000, ενώ ο σχεδιασμός του πέλματος είναι συμμετρικός, αφού η σωστή σχεδίαση εξασφαλίζει ασφάλεια στα αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας, όπου και απευθύνεται το P-3000. Η εταιρεία προορίζει το νέο της προϊόν προς πολλαπλές κατηγορίες πελατών και θέλοντας να ξεπεράσει τους όποιους ενδοιασμούς, το καλύπτει με εγγύηση επιστροφής για όσους αγοραστές δε μείνουν ευχαριστημένοι.
"ΔΕΚΑ δευτερόλεπτα που μπορούν να σώσουν τη ζωή σας". Αυτός είναι ο τίτλος της καμπάνιας της TΟYΟTA, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της FIA, και που σαν στόχο έχει τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η εκστρατεία βασίζεται στην εφαρμογή τεσσάρων απλών συμβουλών.
- Χρησιμοποιείτε πάντα τις ζώνες ασφαλείας στα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα.
- Βάζετε πάντα τα μικρά παιδιά στα ειδικά καθισματάκια.
- Ρυθμίζετε σωστά το κάθισμα και το προσκέφαλο.
- Τοποθετείτε σωστά το φορτίο στο χώρο αποσκευών.
Σύμφωνα με την TOYOTA χρειάζονται μόλις δέκα δευτερόλεπτα για να ελεγχθεί η εφαρμογή αυτών των κανόνων. Και όπως δήλωσε ο πρόεδρός της, "ακόμα και τα τελειότερα συστήματα ασφαλείας ενός αυτοκινήτου, προϋποθέτουν την επίγνωση του οδηγού, αλλά και την ύπαρξη ενός ασφαλούς οδηγικού περιβάλλοντος συνολικά".