ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ δύο στα δύο, αλλά τις δυο πρώτες θέσεις για δεύτερη συνεχόμενη φορά κέρδισε η Μακλάρεν στη Βραζιλία. Η απόλυτη κυριαρχία δεν οφείλεται όπως φάνηκε, στο εξελιγμένο σύστημα πέδησης, που μετά από ένσταση των άλλων ομάδων βγήκε από τα μονοθέσια. Η δύναμη του κινητήρα της Mercedes, σε συνδυασμό με το σασί, έχουν δημιουργήσει ένα σύνολο που σε πρώτη φάση, τουλάχιστον, φαίνεται ασυναγώνιστο. Χάκινεν και Κούλθαρντ οδηγούν σαν πάνω σε ράγες, έχουν ήδη από 20 και 12 βαθμούς αντίστοιχα και ο Σουμάχερ τρώει σίδερα. Ο Γερμανός κατάφερε να πάρει μια τρίτη θέση με τη Φεράρι. Ο Αλεξάντερ Βαρτζ με την πολύ δυνατή Μπένετον - Μέγκαχρομ πήρε την τέταρτη θέση, ενώ το άλλο μονοθέσιο της εταιρίας με τον Τζιανκάρκο Φισικέλα τερμάτισε έκτο. Την πέμπτη θέση κέρδισε ο Φρέντσεν με τη Γουίλιαμς Μέγκαχρομ. Επόμενος αγώνας στις 12 Απρίλη στο Μπουένος Αϊρες της Αργεντινής.
ΜΕ 90 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ πραγματοποιήθηκε στην πίστα των Μεγάρων, ο πρώτος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσικλετών. Στα Super Sport 400 ο Κώστας Πολίτης πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του μπροστά από 32 οδηγούς. Στα Racing 125 η συμμετοχή ήταν 11 αναβάτες και ταχύτερος αναδείχτηκε ο Γιάννης Τζορτζόπουλος. Στα Super Sport 600 την πρώτη του νίκη στην κατηγορία πήρε ο Γιώργος Πιεράκος και οι συμμετοχές έφτασαν τις 20. Στα 250 Racing ταχύτερος ο πρωταθλητής Βασίλης Μιρογιάννης, ενώ στα Super Bikes τη νίκη πήρε ο Γερμανός Τόνι Γκρούσκα (φωτό) μπροστά από τον Γιάννη Μπούστα.
ΜΕ 26 ΒΡΑΒΕΙΑ απ' όλη την Ευρώπη έχει εμπλουτίσει το παλμαρέ της η Alfa Romeo 156. Πέρα από τον τίτλο του "Αυτοκινήτου της χρονιάς 1998"αποδόθηκαν σχετικά εθνικά βραβεία στις: Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Δανία, Γιουγκοσλαβία, Κροατία, Πολωνία, Ουγγαρία και Σλοβενία. Κέρδισε ακόμα, βραβείο Σχεδιασμού στη Γαλλία, "Το καλύτερο επίτευγμα στο σχεδιασμό" στην Ολλανδία, το "Ευρωπαϊκό βραβείο του αυτοκινητικού σχεδιασμού" στο Βέλγιο, το "Πιο όμορφο αυτοκίνητο του κόσμου" στην Ιταλία, "Βραβείο τεχνικής καινοτομίας" στη Μεγάλη Βρετανία, το "Panl Piesch" στη Γερμανία και το "Αυτοκίνητο της καινοτομίας" στην Ισπανία. Το τελευταίο βραβείο που κέρδισε η 156 είναι το "Αυτοκίνητο Νο 1" που εκπροσωπεί την άποψη εκπροσώπων και αναγνωστών έντεκα χωρών που ψήφισαν μέσω εξειδικευμένων περιοδικών (στην Ελλάδα μέσω του Auto NEA).
ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ κοντά στην Καρδίτσα διεξάγεται ο ελληνικός τελικός για τους διαγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στο CAMEL TROPHY TERRA DEL FUEGO 1998. Οι 16 που έφθασαν στον τελικό προκρίθηκαν μετά από δοκιμασίες στις χιονισμένες βουνοκορφές του όρους της Καλιακούδας. Οι 59 διαγωνιζόμενοι του ημιτελικού χωρίστηκαν σε 6 ομάδες και διαγωνίστηκαν στο καγιάκ, την ποδηλασία, οδήγηση με κανό Rover, μεταφορά τραυματία, κατασκευές κ.ά.
Η ΩΡΑ του Subaru ήρθε. Ο 4ος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος έφερε την πρώτη νίκη για την ομάδα και τον Μακρέι και όλοι πλέον αισιοδοξούν για μια καλύτερη πορεία. Ο Σάινθ και ο Λόις ακολούθησαν με την Toyota Corolla και ανέβασαν την ομάδα τους στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, όπου ισοβάθμησε με την Mitsubushi, που στην Πορτογαλία πήρε μόλις μια 4η θέση με τον Μπερνς. Την εξάδα συμπλήρωσαν Bataven με Ford Escort WRC και Λιάτι με το άλλο Σουμπαρού.