Τετάρτη 18 Μάρτη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κανόνας η ληστρική αυτοχρηματοδότηση

Μετά την υποτίμηση της δραχμής, σε μονόδρομο πλέον αναδεικνύεται, για την κυβέρνηση, η κατασκευή όλων των δημοσίων έργων με τη ληστρική για τα συμφέροντα του ελληνικού λαού μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης - συγχρηματοδότησης, κατά τα πρότυπα της αποικιοκρατικού τύπου σύμβασης για τα Σπάτα, που υπογράφτηκε με τους Γερμανούς της "Χόχτιφ".

Με τον τρόπο αυτό, αναμένεται να κατασκευαστούν μια σειρά από δημόσια έργα, όπως το μετρό Θεσσαλονίκης, η ζεύξη του Μαλιακού, τμήματα της Εγνατίας οδού, τα μεγάλα υπόγεια γκαράζ της Αθήνας, διάφορα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, αλλά και τμήματα της Εθνικής Οδού Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι, για τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν έφτανε η χρηματοδότηση από το Δεύτερο Πακέτο Ντελόρ.

Αν πάρουμε ως πρότυπο τη σύμβαση για τα Σπάτα - όπως άλλωστε προανήγγειλε προχτές ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Γ. Παπαντωνίου - τότε η κατασκευή όλων των έργων αυτών και αρκετών άλλων ακόμη θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στους εργαζόμενους, αφού:

  • Το κόστος για να βγάλουν τα υπέρογκα κέρδη τους οι ιδιώτες, που θα εκμεταλλεύονται τα έργα αυτά για μερικές δεκαετίες, θα μετακυλιστεί στους χρήστες, δηλαδή σε όλους μας.
  • Το ελληνικό δημόσιο - και κατά συνέπεια όλοι μας - θα φορτωθεί με το βάρος νέων τεράστιων δανείων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προσφέροντας την εγγύησή του στους ιδιώτες.

Με λίγα λόγια, όλο το παραγωγικό δυναμικό της χώρας θα δουλέψει για να αποκομίσουν τεράστια υπερκέρδη ξένες και ντόπιες πολυεθνικές, τύπου "Χόχτιφ", αλλά και αρκετές τράπεζες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ