Επίκαιρη Ερώτηση προς τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών κατέθεσε ο βουλευτής του ΚΚΕ Μπ. Αγγουράκης
Τις βαρύτατες πολιτικές ευθύνες που φέρουν η διοίκηση του ΟΤΕ και η κυβέρνηση, για την απόφαση της ΚΟΣΜΟΤΕ (COSMOTE) να σταματήσει αιφνιδιαστικά τις προεγγραφές 17 ημέρες πριν από την ημερομηνία που η ίδια είχε ορίσει, επισημαίνει με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών, ο βουλευτής του ΚΚΕ Μπάμπης Αγγουράκης.Η εξέλιξη αυτή - υπογραμμίζει ο βουλευτής - αλλά και η αδυναμία της ΚΟΣΜΟΤΕ να ικανοποιήσει πέραν των 50.000 αιτήσεων, χωρίς μάλιστα να υπάρχει καμιά πρόβλεψη για την αντιμετώπιση των υπόλοιπων, αποτελεί συνειδητή επιλογή που στοχεύει στην καταρράκωση του κύρους του ΟΤΕ.
Στην Επίκαιρη Ερώτηση προς τον αρμόδιο υπουργό Αν. Μαντέλη,ο βουλευτής του ΚΚΕ σημειώνει: "Οι 300.000 περίπου αιτήσεις προεγγραφής που είχαν κατατεθεί σε χρόνο ρεκόρ (3 ημέρες), από τις οποίες ο ΟΤΕ είχε συγκεντρώσει τη συντριπτική πλειοψηφία (75%) μεταξύ των 5 εταιριών που η ΚΟΣΜΟΤΕ είχε επιλέξει σαν αντιπρόσωπους πωλήσεων της νέας υπηρεσίας, δείχνουν τη μεγάλη εμπιστοσύνη που εξακολουθεί να έχει το κοινό στον ΟΤΕ, στον δημόσιο και κοινωφελή χαρακτήρα του, παρά τη μερική ιδιωτικοποίησή του. Το στοιχείο αυτό θα γινόταν ακόμα πιο έντονο αφού υπολογίζεται πως οι αιτήσεις θα έφταναν τις 600.000 αν συνεχίζονταν οι προεγγραφές μέχρι τις 15 Γενάρη, όπως είχε αρχικά προβλεφτεί.
Η εξέλιξη αυτή είναι φανερό ότι θα απειλούσε σοβαρά την παρουσία των δύο πολυεθνικών ΣΤΕΤ και ΠΑΝΑΦΟΝ που για χρόνια τώρα λυμαίνονται τον ΟΤΕ αλλά και τους συνδρομητές με την τιμολογιακή τους πολιτική. Οπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, η διακοπή των προεγγραφών δεν έγινε κυρίως λόγω της έλλειψης δυνατότητας ανταπόκρισης, όσο για να συγκαλυφτούν οι σοβαρές πολιτικές ευθύνες για την κατάσταση στην κινητή τηλεφωνία".
Ο Μπ. Αγγουράκης ερωτά τον υπουργό, για τα μέτρα που προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση προκειμένου:
Πάντως παρά τις εντεινόμενες αντιδράσεις από το κοινό και τους φορείς, η διοίκηση της ΚΟΣΜΟΤΕ, παριστάνει ότι δεν τρέχει τίποτα. Ετσι μέχρι τώρα απασχολείται μόνο με τη "μοιρασιά" ανάμεσα στις εταιρίες πωλητές της, για το ποιος θα πάρει τις περισσότερες αιτήσεις, και επαφίεται στις δάφνες μιας"πύρρειας νίκης". Συνεχίζει μάλιστα προκλητικά να σπαταλάει εκατοντάδες εκατομμύρια για τη διαφήμιση (συνολικά 2,5 δισ. ) ενός προϊόντος που στην παρούσα τουλάχιστον φάση δεν μπορεί να διαθέσει στην αγορά. Ετσι σχεδιάζει επί του διαφημιστικού "χάρτου" την "επόμενη ημέρα στην κινητή τηλεφωνία" όταν σήμερα δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς. Αλλά η "επόμενη ημέρα της δημιουργίας" πριν απ' όλα χρειάζεται σύνεση και υπευθυνότητα..!