Η σκόπιμη αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής για το ραδιοφωνικό σταθμό γεννά βάσιμες υποψίες ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να περιέλθει η συχνότητα που διαθέτει στα χέρια ιδιώτη. Υπάρχει εξάλλου το γνωστό προηγούμενο της απώλειας της τηλεοπτικής συχνότητας που είχε ο δήμος, την οποία "δάνεισε" στον ΣΚΑΪ. Στο μεταξύ οι εναπομείναντες εργαζόμενοι στο "ΚΑΝΑΛΙ 1" είναι απλήρωτοι πάνω από χρόνο, ενώ οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για επιχορήγηση του σταθμού από το δήμο παραμένουν στα χαρτιά.
Το θέμα της τύχης του σταθμού συζητήθηκε για μία ακόμα φορά στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Αν και δεν ελήφθη καμία απόφαση, εντάθηκαν οι φόβοι καθώς ενόψει της απόφασης του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου για χορήγηση των ραδιοφωνικών συχνοτήτων, κάποιοι από το δήμο αδιαφορούν για το "ΚΑΝΑΛΙ 1". Ετσι μία περιουσία του δήμου ύψους πολλών εκατομμυρίων, που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία μετά τη μείωση των ραδιοφωνικών σταθμών που θα λειτουργούν με την άδεια του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, οδεύει μεθοδευμένα σε ιδιώτες.
Με τη χορήγηση των αδειών - που εκτός απροόπτου θα πάρει και το "ΚΑΝΑΛΙ 1" - οι νομίμως εκπέμποντες σταθμοί στο Λεκανοπέδιο από 85 μειώνονται στους 25. Κατά συνέπεια, ο σταθμός μπορεί να προσβλέπει στην αύξηση των εσόδων του λόγω της ανακατανομής του διαφημιστικού χρόνου. Με δεδομένη όμως την κακή κατάσταση που σήμερα βρίσκεται, υπάρχει κίνδυνος να μην εγκριθεί ο φάκελός του, που αυτομάτως θα σημαίνει απώλεια περιουσίας του δήμου 800 εκατομμυρίων δρχ.
Αντί λοιπόν να γίνει προσπάθεια στήριξης του σταθμού η Δημοτική Αρχή αποφάσισε να προχωρήσει σε συζητήσεις με ιδιώτες για τη σε συνεργασία με αυτούς συνέχιση της λειτουργίας του.
"Δεν υπάρχει πολιτική βούληση να λειτουργήσει το δημοτικό ραδιόφωνο", υπογράμμισε ο επικεφαλής της κίνησης "Πειραιάς - Αναγέννηση" Π. Σαλπέας,σημειώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει με κόστος για το δήμο μόλις τεσσάρων εκατομμυρίων τον μήνα. "Το ραδιόφωνο του Πειραιά μετά την οριστική άδεια θα αποκτήσει μεγάλη αξία. Οι ευθύνες αυτών που είναι στη διοίκηση δεν είναι μόνο πολιτικές. Μπορεί κάποια στιγμή να γίνουν και ποινικές", τόνισε. Καταλήγοντας επισήμανε ότι η ιδιωτικοποίηση δεν είναι πανάκεια. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί ακόμα να λειτουργήσει διατηρώντας το δημόσιο και κοινωνικό της χαρακτήρα. Και το "ΚΑΝΑΛΙ 1" μπορεί να παίξει έναν τέτοιο ρόλο ως αμιγώς δημοτική επιχείρηση.