Πέμπτη 4 Σεπτέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Περικόπτουν κονδύλια από την οδική ασφάλεια!

Μακάβρια διελκυστίνδα μεταξύ ΥΠΕΧΩΔΕ και οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης

Ούτε τα 20.000 τροχαία δυστυχήματα που σημειώνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας με τραγικό απολογισμό 2.000 νεκρούς και 32.000 τραυματίες, εκ των οποίων οι 4.000 σοβαρά, φαίνεται να συγκινούν το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, που με απόλυτα "μπακαλίστικη" λογική προσπαθεί να καταρτίσει το νέο Κρατικό Προϋπολογισμό.

Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι αρνείται επίμονα να ικανοποιήσει το αίτημα του ΥΠΕΧΩΔΕ και να εγγράψει τα 15 δισ. δρχ. που του ζητά για την κάλυψη των αναγκών συντήρησης του οδοστρώματος και βελτίωσης της σήμανσης στα 12.000 χιλιόμετρα του βασικού οδικού δικτύου της χώρας. Η αλγεινή αυτή εντύπωση δεν μπορεί να μειωθεί έστω και αν - ύστερα από την αρχική πλήρη άρνηση - το οικονομικό επιτελείο δέχτηκε να εγγράψει το μισό κονδύλι (δηλαδή 7,5 δισ. δρχ.) για την κάλυψη των δαπανών αυτών, ποσό που και αυτό θα διατεθεί μέσω του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), υπηρεσία που εισπράττει τα διόδια και η οποία εποπτεύεται από το ΥΠΕΧΩΔΕ!

Οι αρμόδιοι παράγοντες του ΥΠΕΧΩΔΕ προσπαθούν τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, να βρουν τα υπόλοιπα 7,5 δισ. δρχ. που απαιτούνται περικόπτοντας μάλλον κονδύλια από άλλα δημόσια έργα.

Η μακάβρια αυτή διελκυστίνδα μεταξύ ΥΠΕΧΩΔΕ και οικονομικού επιτελείου για τα κονδύλια αυτά, αξίζει να σημειωθεί ότι εξελίσσεται όταν υπολογίζεται ότι μόνο πέρσι το οικονομικό και κοινωνικό κόστος που είχε η χώρα μας εξαιτίας των τροχαίων δυστυχημάτων ξεπέρασε τα 100 δισ. δρχ.! Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Ενωσης, τα τροχαία στη χώρα μας αυξάνονται με ρυθμούς 34% και οι νεκροί σε ποσοστό 64%...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ