Τεράστιο είναι πια το... ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τη στήριξη της εγχώριας ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας και κυρίως του μόνου εναπομείναντος, υπό κρατικό έλεγχο (μέσω της ΕΤΒΑ), ναυπηγείου, του Σκαραμαγκά. Διακηρύξεις επί διακηρύξεων και δεσμεύσεις για επενδύσεις ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του, για δουλιές του Πολεμικού Ναυτικού και του ΟΣΕ που "θα" του δοθούν... Ωστόσο, το επιχειρησιακό σχέδιο - για το οποίο πληρώνουν μόνο οι εργαζόμενοι - περιέργως καθυστερεί. Η υπογραφή των συμβάσεων με Πολεμικό Ναυτικό και ΟΣΕ επίσης καθυστερεί, αν και ανάλογες δουλιές δόθηκαν με ιδιαίτερη σπουδή, σαν "προίκα" στον Ταβουλάρη, το νέο ιδιοκτήτη του Ναυπηγείου Ελευσίνας.
Ενα τελευταίο δείγμα του... μεγάλου ενδιαφέροντος της κυβέρνησης για τον Σκαραμαγκά, αλλά και για όλη την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία, αποτελεί ο διαγωνισμός του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, για την κατασκευή 20 περιπολικών σκαφών. Και εδώ, όλως... τυχαίως, μπαίνουν όροι που αποκλείουν τις ελληνικές εταιρίες και οδηγούν την ανάθεση της παραγγελίας σε ξένες. Προφανώς, το "ενδιαφέρον" της κυβέρνησης εξαντλείται στις προσπάθειες για παραπέρα συρρίκνωση της ναυπηγικής δραστηριότητας και μόνο.